خواب و رویاهای سکسی چه معنایی دارد؟

خواب یک فرآیند طبیعی بدن است و بسته به نوع آنها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. خواب سکسی یکی از انواع خواب های است که شما می تواند تجربه کند و مفهوم خاصی داشته باشد که در ادامه به آن بیشتر اشاره شده است.

اگر تا به حال اتفاق افتاده است که با تعجب و حتی تا حدی تحریک شده از دیدن رویای شهوت آلودی که خودتان شخصیت اول آن بوده اید از خواب بیدار شوید، نگران نباشید چون شما در این باره تنها نیستید.

خواب ها می توانند بازگو کننده چه چیزی باشند؟

همه ما کم و بیش می خواهیم معنی خواب هایمان را بدانیم، مخصوصا وقتی که از دیدن شرایطی که در آن قرار گرفته اییم ونقش هایی که در خواب بازی کرده ایم متعجب و ناراحت می شویم. محتوای رویاهای شما اغلب به آنچه که در بیداری برای شما اتفاق می افتد و می بینید مرتبط می شود. بنابراین در صورتی که روزهای شما با استرس و اضطراب پر شده باشد ممکن است خواب های ناخوشایندی را تجربه کنید. اما اگر در طول روز اتفاقات به خوبی پیش برود، ممکن است کاملا بالعکس اتفاق بیافتد. دکتر جانت بریتو، روانشناس و متخصص سکس درمانی توضیح می دهد که رویاها راهی برای نشان دادن چیزهایی است که درون شما مخفی شده اند. رویاها مانند یک سیستم هدایت داخلی و نشان دهنده اینکه چگونه زندگی تان را می گذرانید عمل می کند و به شما تصویرهایی نمادین می دهد تا با کنجکاوی آنها را کشف کنید. تصاویر و سمبل هایی که در خواب می بینید ارتباط مستقیمی با احساسات شما دارند.

دیدن خواب های سکسی چه معنا و مفهومی دارد؟

رمزگشایی از معانی که در پشت خواب های سکسی پنهان شده اند همیشه به یک صورت انجام نمی شود و ثابت نیست. در حالی که شما خواستار تفسیر خواب های سکسی خود به معنای واقعی کلمه هستید، دکتر بریتو می گوید که برای بیرون کشیدن جوهره و ماهیت اصلی این خواب ها بهتر است بر نمادها و نشانه های درون خواب تمرکز کنید. وقتی که خواب های سکسی به سراغ شما می آیند، آن را مانند داستانی تصور کنید که دارای آغاز، پایان و احساسات و انرژی است که به شما منتقل می شود. دکتر بریتو در این باره می گوید که این خواب ها احساساتی را در شما آزاد می کند که سعی می کنید در طول زندگی واقعیتان داشته باشید. اگرچه ممکن است این خواب ها سعی کنند تابو هایی را بشکنند، اما لازم نیست نگران باشید. شما فقط در حال کاوش عمیق تر ضمیر ناخودآگاه در خود هستید. در ادامه به بررسی تعدادی از خواب های سکسی و معانی محتمل پشت آنها می پردازیم.

رویای سکس با فردی غریبه یا آشنا

به این دسته خواب ها زیاد توجه نکنید چون ممکن است نتیجه فعالیت و شاید بیش فعالی لیبیدو باشند.دراین خصوص می توانید با برقراری رابطه با شریک خود و در جریان گذاشتن او از خواسته ها و علایق خود به رفع این گونه خواب ها کمک کنبد. اما توجه داشته باشید که همه مانند شما احساس نمی کنند و واکنش نشان نمی دهند.

رویای رابطه جنسی با شریک جنسی سابق

بسته به اینکه چه مدت است که از شریک سابق خود جدا شده اید، می تواند بیانگر این قضیه باشد که درگیر عادت کردن به شریک جنسی جدید خود هستید یا دغدغه ای فراموش نشده در ارتباط با شریک سابق خود دارید. برای بهبود این مشکل سعی کنید خود را با رابطه جنسی جدید هماهنگ کنید حتی اگر ماه ها طول بکشد و سعی کنید در رابطه جدید خود غرق شوید و مشکلات پیشین را از خود دور کنید.

رویایی آمیخته با BDSM

BDSM برای بیان حالات درگیر با خودآزاری، دیگرآزاری، اسارت و بی انظیاط در سکس می باشد، که می تواند نشانگر پدرسالاری یا مادرسالاری شدید در خانواده تان، همراه با تنبیه و ترس از اسارت باشد. دکتر فران والفیش دراین باره می گوید که تمایل شخص یر کنترل و تسلط بر دیگران و یا تمایل برای اسارت و بردگی خود احتمال دیگری برای وقوع این موضوع می باشد. دکتر والفیش در خصوص اینکه چه کاری در این ضمینه می توان انجام داد می گوید: هیچ چیز قطعی و قابل پیش بینی نیست و روایط جنسی شخصی و سلیقه ای هستند. هنگامی که یکی از شریک های جنسی تمایل به ایجاد یکی از حالات BDSM دارد ولی شریک دیگر تمایلی ندارد، می تواند با احترام درخواستش را مطرح کند و در مورد اینکه از این حالت راضی هستید و لذت می برید به او اطمینان دهید و یا پیشنهاداتی برای ایجاد و استفاده از حالت خوش آیند شریکش برای دفعات بعد بدهد.

رابطه دهانی در خواب

می تواند نشان گر رشد شما در جامعه و شرایطی باشد که رابطه دهانی را نادرست و نامطلوب می داند و این در حالی است که شما وسوسه تجربه اش را دارید.

رویای برقراری رابطه جنسی با معلم یا دانش آموز خود

دیدن این گونه خواب ها می تواند مشخصه فردی باشد که دارای پدری زیبا و دلربا است که توجه کافی به خانواده اش ندارد و بروز اینگونه خواب ها می تواند فریادی برای داشتن و جبران یک حامی مقتدر کنار خود باشد. برای رفع این نیار لازم است نگاهی دقیق به اطراف خود بیندازید و متوجه شوید از جانب چه کسی بیشتر محبت می بینید و می توانید به او تکیه کنید.

رویای رابطه جنسی با الفاط کثیف

سرچشمه این خواب می تواند نیاز و تمایل فرد به مقداری راحتی در جایگاه خود و خلاص شدن از یک سری قید و بندها، قضاوت ها و عرف های رایج است. برای کنترل این گونه خواب ها می توانید تمایلات خود را بنویسید و از الفاط رکیکی در نوشته خود استفاده کنید و حتی آنها را با شریک خود در میان بگذارید.

منبع: الو دکتر

علت جنب شدن در خواب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ