استفاده از سیب‌زمینی برای جلوگیری از بارداری

وقتی زن ۲۲ ساله کلمبیایی به خاطر درد شکم به دکتر مراجعه کرد،‌ مشخص شد یک سیب‌زمینی در واژن‌اش رشد می‌کند، چون او از سیب‌زمینی برای جلوگیری از بارداری استفاده کرده بود.

وقتی زن ۲۲ ساله کلمبیایی به خاطر درد شکم به دکتر مراجعه کرد،‌ مشخص شد یک سیب‌زمینی در واژن‌اش رشد می‌کند، چون او از سیب‌زمینی برای جلوگیری از بارداری استفاده کرده بود. این زن به یک وب‌سایت محلی گفت: «مادرم به من گفت اگر نمی‌خواهم باردار شوم، باید یک سیب‌زمینی در واژن‌ام بگذارم و من هم باور کردم.»
این بیمار خجالت‌زده که در شهر هوندا در مرکز کلمبیا زندگی می‌کند می‌گوید که او سیب‌زمینی را دو هفته پیش از آنکه درد به زیر شکم‌اش حمله کند،‌ در واژن خود گذاشته بود. کارولینا روخاس، پرستار بخش پس از معاینه دقیق متوجه شد که ریشه‌های سیب‌زمینی به واژن زن چسبیده بود و حتا در آنجا رشد می‌کرد.
خوشبختانه سیب زمینی بدون عمل جراحی خارج شد و پرسنل پزشکی گفتند که این اتفاق عوارض فیزیکی بلندمدتی ندارد. اما روخاس مادرش را مقصر دانست که این توصیه اشتباه را به او کرده است. یعنی این زن۲۲ ساله یک بار از خودش نپرسید که مگر ممکن است با سیب‌زمینی از بارداری جلوگیری کرد.

کشف ماده جدید برای جلوگیری از بارداری

(منبع: health)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ