تمرینات و رژیم غذایی ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «قوی سیاه»+عکس

mojtaba
ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «قوی سیاه» در نقش یک بالرین تمرینات خاصی را انجام داد. او برای بازی در نقش شخصیت نینا در فیلم قوی سیاه می‌بایست وزن خود را کم می‌کرد.

ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «قوی سیاه» در نقش یک بالرین تمرینات خاصی را انجام داد. او برای بازی در نقش شخصیت نینا در فیلم قوی سیاه می‌بایست وزن خود را کم می‌کرد و بدنش کشیده و لاغر می‌شد. تمرینات روزانه‌ی ناتالی پورتمن توسط یک مربی حرفه‌ای باله به نام خانم ماری هلن بوئر طراحی شده بود. برنامه‌ او باله‌‌ زیبا نام داشت.
بوئر برنامه‌ای داشت که طی آن هرکسی می‌توانست یک بالرین شود. تمرینات ناتالی پورتمن برای بازی در قوی سیاه ۵ ساعت در روز و ۶ روز در هفته بود. بیشتر این زمان صرف تمرین رقص برای فیلم می‌شد. اما بخش دیگر این برنامه به شنا و برنامه‌ی باله‌ی زیبا اختصاص داشت.

در واقع ناتالی پورتمن یک ساعت را صرف شنا می‌کرد (بیشتر شنای کرال و پروانه) یک ساعت باله‌ی زیبا، و حدود ۳ ساعت یا بیشتر هم به تمرینات باله و رقص می‌پرداخت. برنامه‌ی باله‌ی زیبا که برای بازی ناتالی پورتمن در فیلم قوی سیاه انجام می‌شد در نهایت قرار بود تا بدن او را به این شکل تبدیل کند:
پاهای قوی، کشیده و لاغر
باسن سفت و رو به بالا. مناسب برای پوشیدن جین
بالا‌تنه‌ای قوی و باریک
بازوهایی کشیده و قوی، اما نه زیاد حجیم
ناتالی پورتمن برنامه‌ی باله‌‌ زیبا را ۶ روز در هفته انجام می‌داد، در حالی که بیشتر وقتش صرف تمرینات رقص و باله می‌شد.
این هم بخشی از تمرینات او:
شنا (۱ مایل)
تمرینات پل زدن
تمرینات پل زدن برعکس
تمرینات شکمی
تمرینات داخل ران
تمرینات خارجِ ران
تمرینات بازو
باله و رقص
(منبع: celebhealth)

خبر مرتبط:
پشت پرده‌ی جذابیت جورج کلونی: غذای سالم، ورزش کامل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ