ملیکا علی احمدی کودک گمشده مشهدی

پانته آ توتونپیان
ملیکا علی احمدی، کودک یک ساله نیمه ی مشهدی گمشده است.

ماجرای ملیکا کودک گم شده مشهدی:

ملیکا کودک گمشده ای است که تنها یک سال و نیم سن دارد.ملیکا که به همراه خواهرش در یکی از خیابان های شهر مشهد به نام خیابان رسالت 91 مشغول بازی بود،گم شده است و از آن روز به بعد دیگر به منزل باز نگشته است.از زمان گم شدن ملیکا کودک مشهدی تا به امروز،بیشتر از 8 روز می گذرد و هنوز هیچ خبری از پیدا شدن ملیکا نیست.

محمد علی احمدی که پدر ملیکا کودک گمشده است در شرح ماجرای گم شدن فرزندش در مصاحبه ای باخبرگزاری ایلنا می گوید:

ملیکا و خواهرش،ساعت 2 ظهر روز یکشنبه اول مرداد به همراه خواهرش، مشغول بازی در کوچه بودند که راننده ای ناشناس با اتوموبیل پراید،ملیکا یک سال و نیمه را با خود می برد.

خواهر دیگر ملیکا،که متینه نام دارد، شاهد این حادثه بوده و  گفت فرد ناشناس پس از متوقف کردن خودرو مقابل منزل، ملیکا را وارد خودرو کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

عکس ملیکا کودک گمشده مشهدی:

پدر ملیکا کودک گمشده ی مشهدی در ادامه گفت:

بلافاصله پس از این اتفاق پلیس را در جریان این آدم ربایی قرار دادیم و ماموران نیروهای انتظامی با حضور در محل حاضر شدند و پیگیری‌های لازم را انجام دادند ولی تاکنون با گذشت 9 روز هنوز هیچ خبری از فرزندم در دست نیست.

پدر ملیکا کودک گمشده کارگر شهرداری است و صاحب 4 فرزند است.

این کودک گمشده شیر خواره است و امیدواریم ملیکا کودک یک ساله و نیمه ی مشهدی گمشده سریع تر به آغوش خانواده ش برگردد.

متاسفانه در روزهای اخیر، خبرهای خیلی تلخی مبنی بر ربوده شدن و گم شدن کودکان شنیده ایم که تلخ ترینشان خبر ربوده شدن بنیتا کودک هشت ماهه ی پاکدشتی بود که تقریبا مشابه ملیکا ربوده شد.

بنیتا نیز مانند ملیکا به همراه پراید سفید پدرش ربوده شد و متاسفانه جسد بی جانش چند روز بعد از حادثه در همان اتوموبیل پیدا شد.

از هموطنان مشهدی در خواست می کنیم در صورتی که کودکی با این مشخصات مشاهده کردند،بلافاصله با پلیس و یا شماره های درج شده در آگهی گم شدن کودک مشهدی تماس بگیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ