درگیری نماینده بیجار حمدالله کریمی با مامور فرودگاه

پانته آ توتونپیان
حمدالله کریمی نماینده ی بیجار،صبح امروز با یکی از ماموران ماموران فرودگاه درگیر شد.

صبح امروز حمدالله کریمی نماینده بیجار که قصد ورود به یکی از مناطق ویژه ی فرودگاه امام خمینی را داشت،پس از اینکه با ممانعت مامور فرودگاه مواجه می شود،بعد از درگیری های لفظی، با ضربه به صورت مامور فرودگاه باعث شکستگی بینی این مامور می شود.

به گفته ی شاهدان،حمدالله کریمی که بعد از جر و بحث لفظی به او اجازه ی ورود به منطقه ی وِیژه ی مهر آباد داده می شود، مجددا به سمت مامور راهور فرودگاه می رود و با ضرب و شتم باعث خونریزی صورت و شکستگی بینی مامور راهور می شود.طبق شنیده ها این مامورعلیه حمدالله کریمی که نماینده ی یکی از استان های غربی (بیجار) است،شکایتی تنظیم کرده است.

بعد از این اتفاق شایعاتی مبنی بر دستگیری این نماینده مطرح شد که این شایعات تکذیب شد و این نماینده برای شرکت دربرنامه افتتاح طرح های استانی به همراه وزیر راه و شهرسازی راهی سنندج شد.

جزئیات درگیری نماینده بیجار با مامور راهور فرودگاه:

سرهنگ حسین زاده،  فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد با اشاره به درگیری صبح امروز سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری (که بعدا مشخص شد حامل یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است) با ماموران پلیس فرودگاه گفت: 

 ▪️مامور انتظامی مستقر در گیت از ورود خودرو جلوگیری کرده و خودروی نماینده نیز با تغییر مسیر از لاین کناری وارد ترمینال می شود اما در حین این تغییر مسیر و حرکت به سمت پارکینگ، نماینده مذکور به مامور راهور مستقر در محل توهین می کند، این مامور نیز دستور توقف و ارائه مدارک داده اما خودرو بدون توقف و توجه به دستور پلیس، به راه خود ادامه می دهد.

▪️علیرغم درخواست های مکرر اینجانب به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد و دعوت نماینده مذکور به حفظ آرامش، متاسفانه این نماینده مجلس به صورت مامور راهور سیلی می زند و نهایتا، وی با ضربه سر به صورت افسر راهور موجب آسیب وی از ناحیه بینی شد که مامور مذکور با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد.

 ▪️در این رابطه پرونده تشکیل و به مقام قضایی ارجاع شد و پرونده در حال رسیدگی است والبته فیلمهای دوربین مداربسته موجود است.

توضیحات مرکز اطلاع رسانی ناجا درباره ی ماجرای درگیری حمدالله کریمی با مامور راهور:

ساعاتی قبل یکی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مورد فحاشی و ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفت و در پی این درگیری بینی مأمور پلیس با ضربه سر نماینده  دچار شکستگی شد.

در پی این حادثه نیروی انتظامی از نماینده مذکور شکایت کرده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

حمدالله کریمی درباره ی این اتفاق در گفتگو با ایسنا اینگونه توضیح داد:

در دفاع  در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم. فیلم این درگیری هم در دوربین‌های حفاظتی و هم در تلفن همراه من وجود دارد و البته من تا این لحظه قصد انتشار این فیلم را ندارم.

من هیچگاه نخواستم بی قانونی انجام دهم و به محض اینکه دریافتم امکان ورود با خودرو شخصی به محدوده تاکسی‌های مقابل ورودی ترمینال را ندارم، پیاده حرکت کردم، اما نمی‌دانم به چه دلیل ماموران راهنمایی و رانندگی مانع همسر من شدند.

بیوگرافی حمدالله کریمی:

حمدالله کریمی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ بیجار در استان کردستان است. وی با کسب ۱۵٬۹۱۹ رای از مجموع ۴۸٬۶۵۴ رای معادل ۳۲٫۷۲٪ درصد آرا به مجلس راه پیدا کرد.

حمدالله کریمی پیش از اینکه نماینده ی مجلس شود، در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد،فرماندار بیجار بوده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
امید

امید

1396-05-30 - 20:06 پاسخ

امثال این آقا که با آسانسور سهمیه شهید راه صدساله رو یه شبه رفتن و مفت به همه چی رسیدن از همطلبکارنمیبینن و خودشون رو از همه بالاتر میبینن.مسوولین ما امثال همین افراد هستن که وضع مملکت اینه و مردم اینقدر بدبختن

مجید

مجید

1396-05-11 - 11:54 پاسخ

البته از نیروی انتظامی انتظار میرفت که فرقی بین یک کارکر با نماینده نمیداشت وقانونی با او رفتار میکرد وپس از ضرب و شتم بازداشتش میکرد نه با سلام وصلوات به پرواز برسه