بیوگرافی حمید صفت

parya
یکی از رپرهایی که این روزها مورد توجه قشر جوان قرار گرفته حمید صفت است که با وجود سن کم خیلی زود معروف شد. در متن زیر میتوانید خلاصه ای از زندگیش را بخوانید.

حمید امیری صفت که علاقمندان به موسیقی رپ وی را به حمید صفت می شناسند، متولد سال 72 و درتهران می باشد. لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بوده .وی از رپرهای زیرزمینی است که با مضامین اجتماعی بسیار موردتوجه جوانان قرارگرفته است. شاید معروف شدن زود هنگام حمید صفت بخاطر ظاهر ایتالیایی ایرانی(کلاسیک مدرن) و سبک خوانندگیش باشد. او مجرد است و علاقه دارد که ازدواج کند و بچه دار شود.

وی فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ زیرزمینی کرد الگویش را افرادی مثل امینم و ۵۰سنت معرفی میکند، اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود.  حمید صفت در مورد رپ می‌گوید« این سبک از موسیقی به روحیه و زندگی من می‌خورد و با این سبک از موسیقی می‌توانم خود را تخلیه کنم».بعد از مدتی علی به سمت مد و لباس رفت ولی حمید در مسیرانتخابی خود ثابت قدم بود.او علاوه بر موسیقی در زمینه طراحی لباس هم کار می کند و به گفته خودش علاقه دارد یک فیلم کوتاه هم بسازد.

حمید صفت یکی از جوانانی است که علیه اعتیاد تلاش می کندو و درکمپ های ترک اعتیاد به شدت فعالیت می کند.

الگوی حمید صفت در زندگی شهید چمران می باشد و درهمین راستا با روی کار آمدن فیلم “چ” و خواندن آهنگ “چ” که متناسب با فیلم هم بود با لباس چیریکی موزیک ویدیو آن را هم اجرا کرد و موزیک ویدیوی او نیز در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر داده است. حمید می‌گوید چمران را خیلی دوست دارم و از ایشان خیلی درس می‌گیرم. بیشتر به قسمت چریک بودن زندگی ایشان علاقه‌مندم و به خاطر اثبات این درس‌پذیری موزیک ویدیویی را در سبک و استایل دکتر چمران به صورت چریکی منتشر کرده‌ام.

می گوید بچه یاغی هستم، یاغی را چریکی بودن می داند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم و حرفم را توسط مردم به کرسی می نشونم !

به گفته خودش، ملیتش رو دوست دارد. ولی دراینباره می گوید:« من اینجا دنیا اومدم برای اینکار. اگه بیرونم کنن می رم. اگه بگن کار نکن می رم. من دغدغم از همه چیز برام مهم تره. ولی دوست دارم توی مملکت خودم حرف هام رو بزنم»

حمید صفت رپ را بخاطر مبارزه با پول پرستی انتخاب کرده و عقیده دارد می تواند پاپ بخواند و زندگی راحتتری داشته باشد اما دغدغه ها و مسائل زندگیش وی را به سمت رپ کشانده است. وی موسس گروه زد و بند است که با هدف کارآفرینی این گروه را بنا نهاده است.

از آثار وی می توان به آلبوم کالیبر24، تگ آهنگ ققنوس، هیهات، دیوونه س و … اشاره کرد.

خواننده های مورد علاقه حمید صفت: 
لوپ فیاسکو (رپر زیرزمینی آمریکا)
امینم
تیم وای ام سی ان بی
امینم – رپر ایرانی
تورج پارازیت
سروش هیچکس
یاس
علی سورنا

گفتنی است اولین اجرای رسمی وی برای نمایش لامبورگینی که اثر مشترک سیامک صفرى و اشکان خطیبى است، می باشد. حمید صفت در آخرین آهنگ با امیرعباس گلاب خواننده تیتراژ سریال ستایش ۱ همکاریی کردند. عبارات و تکست به کار رفته در قسمت رپ این آهنگ طوری بود که تقریبا همه تکست مربوط به حمید صفت روی زبان‌ها افتاد.

اینستاگرام حمید صفت : @hamid__sefat

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ