خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی

پانته آ توتونپیان
تیم پرسپولیس و الاهلی امارات امشب ( 31 مرداد ماه سال96) به دیدار هم خواهند رفت.

خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی

یکی از مسابقات فوتبال تیم پرسپولیس امشب، سه شنبه ٣١ مرداد رقم خواهد خورد.و هواداران این تیم منتظر نتایج بازی پرسپولیس و الاهلی  ،پیش بینی های جانبدارانه خود را شروع کرده اند.امشب پرسپولیس سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

بلیط دیدار پرسپولیس – الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا:


پرسپولیس ۱۳بار در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های عربستانی بازی کرده که حاصلش ۴ برد، ۵ باخت و ۴مساوی بوده است. الاهلی هم  در لیگ قهرمانان آسیا ۱۴مرتبه با تیم‌های ایرانی بازی کرده است که حاصلش ۷ برد، سه مساوی و چهار باخت است. با این وجود این دو تیم تا به امروز مقابل هم قرار نگرفتند.

الاهلی در مرحله گروهی با ذوب آهن هم گروه بود که در هر دو بازی برنده شد. پرسپولیس هم در مرحله گروهی با الهلال در یک گروه قرار داشت که هر دو دیدار با تساوی به پایان رسید.

الاهلی در سه بازی قبلی‌اش در آسیا برابر تیم های ایرانی به برد رسیده است. این تیم پیش از این با تیم های ذوب آهن، نفت تهران، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی تبریز بازی کرده است. الاهلی دوبار در مرحله حذفی با تیم های ایرانی رودررو شده است. یک بار سپاهان را حذف کرد و یک مرتبه هم توسط نفت تهران حذف شد.

پرسپولیس پیش از این با الهلال، الشباب، الاتحاد و النصر بازی کرده بود. قرمزها خاطره خوشی هم از بازی با تیم های عربستانی در مرحله حذفی ندارند و یک بار توسط الهلال و یک مرتبه هم توسط الاتحاد حذف شدند.

الاهلی دو فصل پیش قهرمان عربستان شد و در فصل گذشته در رده دوم قرار گرفت، پرسپولیس اما مسیری متفاوت را پیمود و پس از نایب قهرمانی در لیگ پانزدهم در لیگ شانزدهم به قهرمانی رسید.

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت عبور از  الاهلی در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار  الهلال-العین بروند، بدنیست سابقه تقابل پرسپولیس و تیم های ایرانی را با هر کدام از این دو تیم مرور کنیم؛

ترکیب تیم پرسپولیس در مقابل تیم الاهلی امارات:

پرسپولیس احتمالا با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان خواهد رفت.

سید جلال حسینی به علت محرومیت در این بازی غایب است و گادوین منشا هم به احتمال فراوان از روی نیمکت بازی را تماشا می کند.

بلیط رایگان برای هوادارن تیم الاهلی:

یکی از کانون‌های هواداری الاهلی عربستان به نام «قلعه عشاق الاهلی» اعلام کرد که 100 بلیت بازی الاهلی مقابل پرسپولیس را خریداری کرده است و این بلیت‌ها را امروز به صورت مجانی در اختیار هواداران الاهلی قرار می‌دهد.
دیدار رفت پرسپولیس مقابل الاهلی امشب ساعت 20:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

گزارشگر بازی پرسپولیس و الاهلی:

 

گزارشگر و اجرای بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان بر عهده پیمان یوسفی است.
این رقابت از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) است که در ورزشگاه «سلطان قابوس» مسقط عُمان برگزار خواهد شد.

بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان مرتضی محصص، کارشناس فوتبال خواهد بود که از ساعت ۲۰:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.
دیدار برگشت «الاهلی ـ پرسپولیس» از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تاریخ ۲۰ شهریور ماه در کشور امارات برگزار خواهد شد. 
این مسابقه در قالب برنامه «فوتبال برتر»، کاری از گروه ورزش شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی پوشش داده می‌شود.

[video1]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ