بیوگرافی حسین رفیعی

پانته آ توتونپیان
حسین رفیعی مجری و بازیگر تلویزیون است که نوجوانان وی را به خوبی می شناسندو تاثیر زیادی را ازوی و اجراهایش گرفته اند.

بیوگرافی حسین رفیعی :

حسین رفیعی مجری و بازیگر تلویزیون است که نوجوانان وی را به خوبی می شناسندو تاثیر زیادی را ازوی و اجراهایش گرفته اند. 

حسین رفیعی  متولد ۱۶ دی ۱۳۴۸ و اهل نظام آباد تهران است. رفیعی فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس است وی سه خواهر و یک برادر دارد.

حسین رفیعی سال ۱۳۷۲ با برنامه ۳۹ وارد کار بازیگری شد و در حال حاضر بیشتر اجرا می کند.
عمدهٔ شهرت وی به علت بازی در نقش «ف ف» در برنامهٔ تلویزیونی «نیمرخ» بوده‌است که در دههٔ هفتاد اجرا کرد.
اجراهای پرشور با نقاشی های زیبا در برنامه های جیم جمل از شبکه جهانی جام جم و صبح آمد از شبکه ۳ همکاری با گروه کودک و نوجوان از شبکه قرآن – مسابقه زوج برتر شبکه آموزش – سرآشپز بزرگ شبکه ۲- هنر آشپزی شبکه اول – مسابقه تلفنی – سپید پررنگ از شبکه ۲ در کارنامه اجرایی و بازی در شیب تند – سفر به چزابه – o+ – گل آفتابگردان – کمک کن – شیر و عسل – رفیق فابریک- لانه …. و کارهای برجسته ای به یادگار گذاشته است.ابیندگان داخل کشور او را با برنامه مهتاب هر شب از تلویزیون دنبال می کردند .

دوران کودکی حسین رفیعی:

  

حسین رفیعی در مورد خانواده اش میگوید دو فرزند دارم – نارگل و باربد . پدر و مادرم در کنارم هستند و سه خواهر و یک برادر دارم.حسین رفیعی  در کودکی بسیار بیش فعال بود همانطور که هنوز هم از اجرا های او مشخص است دارای انرژی بسیار بالایی است.در یکی از مصاحبه هایش گفته بود  خیلی بیش‌فعال بودم. سه بار خانه‌مان را آتش زدم، چندین بار سرم به تیر چراغ برق کوچه برخورد کرد، یک بار از لای پره‌ های یک موتور رکس مرا بیرون آوردند که سرم ۱۴ تا بخیه خورد و …

همیشه مادرم می‌ گفت : این بزرگ می‌ شود ؟

هیچوقت فکر نمی‌ کردم بازیگر شوم و عاشق کار پدرم و نقاشی بودم و در یازده سالگی اولین گالری نقاشی‌ ام را به مناسبت دهه فجر در مدرسه برپا کردم اگر باز هم به گذشته برگردم، همان شغل و حرفه‌ پدرم و نقاشی را انتخاب می‌ کنم.

علاوه بر کارهای هنری به ورزش نیز علاقه دارد خودش میگوید:
من سالها ورزش کردم، به صورت حرفه ای و آماتور : سوارکاری، شنا، اسکی، ورزشهای رزمی مانند بوکس – بدنسازی و در حال حاضر اسکی و کوه نوردی را دنبال میکنم.

حسین رفیعی همچنین درباره اینکه اگر روزی اجرا را کنار بگذارد معاش خود را چگونه تامین خواهد کرد؟ پاسخ داد: زندگی من دو بخش دارد یک بخش به حرفه کاری من مربوط می شود و بخش دیگر خانواده من هستند که باید نقش پدری و همسر بودن را برایشان ایفا کنم و به گذران معیشت مربوط می شود؛ اگر روزی مجبور شوم که اجرا را رها کنم زندگی خود را از همان راه کلاس نقاشی و تدریس به هنرجویانم تامین می کنم. بعضی فکر می کنند ما مجری‌های تلویزیون عابر بانک هستیم. یکی از دوستان من که به کار اجرا مشغول بوده است هم اکنون در این حوزه دیگر فعالیت نمی‌کند و به کار مسافرکشی مشغول شده است، نباید اجازه داد که این شرایط برای مجریانی که سال‌ها در این عرصه فعالیت می کنند، حاکم شود.حسین رفیعی در مورد خانواده اش میگوید دو فرزند دارم – نارگل و باربد . پدر و مادرم در کنارم هستند و سه خواهر و یک برادر دارم.

عکسی از حسین رفیعی و دخترش: 

کارنامه هنری حسین رفیعی:

ساعت خوش (۱۳۷۳) – شبکه ۲
نیمرخ
دانی و من
مسابقه تنور طلایی
مسابقه سرآشپز بزرگ – شبکهٔ دو
تو کی هستی؟
صبح آمد
قصۀ اسباب بازی‌ها[۱]
مسابقه زوج برتر – شبکهٔ آموزش
اینجا ایران است – شبکهٔ جهانی جام جم
او مثبت (۱۳۸۲) – شبکه یک
شبکه سه و نیم (۱۳۸۴) – شبکه سه
مسابقه این خانواده – شبکه دو
مسابقه نیرو به توان دو – شبکه دو
دست به نقد
حسین رفیعی در برنامه خندوانه[۲]

حسین رفیعی در برنامه ساعت شنی{2}

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ