حمله هاجر چنارانی نماینده مجلس

هاجرچنارانی نماینده مردن خراسان رضوی در مجلس می باشد که دیروز طی حرکتی عجیب به معاون استاندار خراسان رضوی حمله کرد.

ماجرای حمله هاجر چنارانی نماینده مجلس

حمله هاجر چنارانی نماینده مجلس و نماینده مردم خراسان رضوی به معاون استاندار خراسان حرکتی عجیب و جنجالی بود که از دیروز در اخبار و فضاهای مجازی منتشر شد، هاجر چنارانی نماینده اصولگزای شهرنیشابور است که دیروز به معاون استاندار خراسان رضوی به دلیل استفاده غیرعمدی از کلمه خراسان غربی با پایه میکروفون به وی حمله کرد و سخنرانی را به هم زد. هاجر چنارانی معتقد بود که معاون استاندار که دوماه پیش از عبارت خراسان غربی استفاده کرده است باید بگوید غلط کردم و از مردم نیشابور معذرت خواهی کند.

واکنش هاجر چنارانی به فیلم حمله به معاون استاندار

هاجر چنارانی به حمله به معاون استاندار و منتشر شدن خبر حمله ش به معاون استاندار خراسان رضوی تاکنون واکنش نشان داده است.

در تشریح فیلم منتشر شده از هاجر چنارانی  به خاطر حمله به معاون استاندار و بحث با معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: تقریبا دو ماه پیش جلسه‌ای در پارلمان مشورتی زنان در نیشابور که جدیدا در شهرستان‌ها در حال ایجاد است، برگزار شد.
هاجر چنارانی ادامه داد: حسینی معاون سیاسی خراسان رضوی هم بعد از حضور در چندین جلسه پارلمانی زنان در استان‌های دیگر به جلسه پارلمان مشورتی زنان نیشابور آمد.
هاجر چنارانی با بیان اینکه گاهی اوقات فرهنگی بین دو شهر وجود دارد که مردم را نسبت به یکدیگر حساس می‌کند، اظهار کرد:حسینی دو ماه پیش در پارلمان مشورتی زنان نیشابور اعلام کرد که اکنون از خراسان غربی آمده ام و به دنبال تبدیل سبزوار به استان هستیم.
نماینده مردم نیشابور ادامه داد: آن‌ها سالیان متمادی است که به دنبال تبدیل سبزوار به استان هستند تا یکسری از شهرستانهارا هم به آن الحاق کنند.
وی با اشاره به اینکه هرشهری برای خود فرهنگی قابل احترام دارد، اذعان کرد: هیچ گاه نیشابور با قدمت تاریخی خود قبول نمی‌کند در کنار این هجمه قرار گرفته و زیرمجموعه سبزوار شود، مردم نیشابور این موضوع را هرگز نمی‌پذیرند.
چنارانی تاکید کرد: کسی که در جایگاه معاونت سیاسی استانداری قرار دارد و می‌داند امنیت باید در هر کشوری و شهری حرف اول را بزند چرا باید در جمع مردم نیشابور از شهری که مردم نسبت به آن حساس هستند، از چنین چیزی نام ببرد؟ جالب است این شخص تحقیقی را بر روی نام استان خراسان غربی هم انجام داده است.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور اظهار کرد: دو ماه پیش هم چنین حرفی را حسینی اعلام کرد، اما حرف بنده این است که تمام مسئولان در جایگاه ملی باید نگاهی ملی و فرامنطقه‌ای داشته باشند، اما این آقا نگاه منطقه‌ای به زادگاه و محل زندگی خود دارد و کسی با این طرز تفکر حق دارد در منطقه خود تنها خدمت کند.
وی با تاکید براینکه از تمام سیاسی بازی‌ها و تندروی‌ها بیزار هستم، افزود: تا روزی که نماینده نیشابور باشم به استاندار و وزارت کشور اجازه نمی‌دهم چنین فردی پایش را در حوزه انتخابیه بنده بگذارد براین اساس امروز هم حسینی را از پشت تریبون پایین کشیدم و از شهر نیشابور اخراج کردم و به هیچ عنوان اجازه ورود به معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی را به نیشابور نمی‌دهم.
چنارانی با بیان اینکه ما به دنبال انسان‌های ملی نگر هستیم، خاطرنشان کرد: اگر از این افراد استفاده شود عدالت زیرسوال می‌رود امروز به دنبال افرادی با عدالت و نگاه فرامنطقه‌ای هستیم نه آنکه تمام عزمشان تنها بر روی منطقه تولد و زندگی شان معطوف و متمرکز باشد.

باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولین کشور و نماینده های مجلس که همکاران وی هستند به حمله هاجر چنارانی نماینده مجلس به معاون استاندار چه خواهد بود.

فیلم حمله هاجر چنارانی

[video1]

بیوگرافی هاجر چنارانی

هاجر چنارانی در روستای چناران نیشابور متولد شده و کودکی ایشان در بازی های کودکانه و در جدیت در تحصیل خلاصه نمی شود ، تمرین سخت کوشی به همراه مادری که مسئولیت یک خانواده را بر دوش دارد و تمرین عملکرد صحیح مدیریتی در محیطی به کوچکی و اصالت یک خانواده برای او آغاز میگردد به گونه ای که پدر با آرامش خیال به هدف والاتری (جهاد در جبهه های جنگ ) بپردازد.

تحصیلات هاجر چنارانی

تحصیلات خانم هاجر چنارانی تا قبل از دانشگاه در نیشابور سپری شده است در واقع مهمترین بازه از طول عمر یک فرد که بازه شکل گیری شخصیت اوست در بطن حوادث نیشابور رقم خورده است، در نتیجه از نزدیک با مشکلات روستا و شهر نیشابور از نظر نبود امکانات کاملا اگاه هست لذا همیشه دغدغه ی او در این سال ها درک مشکلاتی بوده است که اصلی ترین آنها تا کنون پا برجاست …

هاجر چنارانی میگوید : در آن زمان دغدغه ای مهمتر از اندیشیدن به کاستی های نیشابور نداشتم و انگیزه زیادی برای فراتر رفتن از یک هدف شخصی در من وجود داشت در واقع در اندیشه هایم خود را وقف خدمت به سرزمینم (نیشابور)کرده بودم .

هاجر چنارانی کیست؟

تحصیلات دانشگاهی هاجر چنارانی در دانشگاه الزهرا تهران، دانشگاهی که نخبگان زیادی پرورش داده ودر مورد مسائل سیاسی روز کشور و همچنین پیگیری حقوق زنان بسیار فعال است آغاز شد . با ورود به دانشگاه دوران شکوفایی و رشد خود را با انرژی فراوان آغاز می کند او خودش را نماینده زادگاه خود (نیشابور) میدانست لذا ا ابتدا عملکرد خود را اصلاح کرده ه و در کنار تحصیل، فعالیت های سیاسی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار می دهد.

هاجر چنارانی از فرصتی که تهران ، پایتخت و سیاسی ترین شهر ایران و حضورش در دانشگاه برایش پدید آورده به نحو احسن بهره جسته و دانشگاه را به عنوان آغاز گر و در واقع رستنگاه تمامی ایده ها و فعالیت های سیاسی و فرهنگی خود دانسته وارد جریان های سیاسی کشور می شود و از آن زمان تا کنون در هر سمتی فعالیت داشته اند فقط یک هدف را در ذهن خود داشته اند که روزی به مردم شهر خود یاری رساند

1. کارشناس ارشد جامع شناسی
2. کارشناس ستاد سفرهای ریاست جمهوری
3. مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
4. کارشناس امور ایثارگران
5. مشاور امور بانوان
6. مدرس دانشگاه
7. کارشناس امور دانش جویی در دانشگاه سوره
8. کارشناس ستاد شاهد و امور ایثارگران در دانشگاه الزهرا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ