علت مرگ فرامرز شکرخواه

فرامرز شکرخواه نوازنده تار و سه تار در سن 56 سالگی درگذشت. علت مرگ فرامرز شکرخواه را در این مطلب بخوانید.

علت مرگ فرامرز شکرخواه

فرامرز شکرخواه نوازنده تار و سه تار است که زاده ی مشهد می باشد. فرامرز شکرخواه متولد سال 1340 است که در 25 مهر سال 96 درگذشت. علت مرگ فرامرز شکرخواه بیماری می باشد که در بیمارستان بستری بود. علت مرگ فرامرز شکرخواه بیماری سرطان بود که یک سال و نیم درگیر این بیماری بود.

به گفته نزدیکان و آشنایان فرامرز شکرخواه، وی به بیماری سرطان کبد و ریه مبتلا بود. فرامرز شکرخواه در زمانی که اجراهای زنده داشت، درآمدهای حاصل از اجراهای خود را به بیماران سرطانی بخشید.

بیوگرافی فرامرز شکرخواه

فرامرز شکرخواه اول فرودین ١٣٤٠ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمد. او سازنده و نوازنده تار و سه تار است.
نوازنده و مدرس شهیر و چیره دست خراسانی موسیقی، ردیف نوازی را طی سال‌های ١٣٦٦ تا ١٣٧٠ نزد شاپور هدایتی مدرس موسیقی فرا گرفت. شکرخواه کمانچه نوازی را نیز نزد استاد علی اکبر شکارچی آموخت.

شکرخواه که کلکسیونی از سازهای تاریخی را هم در اختیار دارد از دهه ٦٠ با دریافت مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به ساخت ساز نیز پرداخت که سه‌تار و تارهای او جزو کارهای ویژه به شمار می‌آیند.
او از همان دهه به آموزش موسیقی رو آورد و تا کنون شاگردان فراوانی تربیت کرده است.

فرامرز شکرخواه که در سه تار و تار نوازی نوازنده‌ای چیره دست است؛ تمایلی به اجراهای گروهی ندارد، او فقط چند باری به نغع بیماران مبتلا به سرطان و همچنین به نفع  زلزله زدگان دوئت‌هایی را اجرا کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ