علت فوت ناصر ملک مطیعی

پانته آ توتونپیان
مرگ ناصر ملک مطیعی،یکی از خبرهای ناراحت کننده ی امروز سینمای ایران بود. ناصر ملک مطیعی از کارگردانان و بازیگران اسطوره ای سینمای ایران،امروز 30 مهرماه دار فانی را وداع گفت.

ناصر ملک مطیعی که مدت ها قبل خبر مرگش شایعه شده بود بالاخره متاسفانه خبر مرگش به حقیقت پیوست، ناصر ملک مطیعی طی هفته های اخیر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود و شامگاه جمعه 4 خرداد ماه جان به جان آفرین تسلیم نمود. علت فوت ناصر ملک مطیعی بیماری بود. مرگ ناصر ملک مطیعی مردم کشورمان بخصوص هنرمندان و کسانی که با فیلم های وی خاطره داشتند را اندوهگین کرد.

علت فوت ناصر ملک مطیعی

مرگ ناصر ملک مطیعی،یکی از خبرهای ناراحت کننده ی امروز سینمای ایران بود.
ناصر ملک مطیعی از کارگردانان و بازیگران اسطوره ای سینمای ایران،امروز 4 خرداد ماه 97 دار فانی را وداع گفت.

علت مرگ ناصر ملک مطیعی هنرمند مطرح سینمای ایران،عارضه قلبی اعلام شده است.

ناصر ملک‌مطیعی (زاده۱۳۰۹تهران) کارگردان و بازیگر  ایران ساعاتی پیش در بیمارستان ولی‌عصر تهران براثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت
روحش شاد یادش گرامی

مراسم تشییع پیکر

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی صبح فردا یک شنبه 6 خرداد برگزار می‌شود.

کامران ملکی در گفگتو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد : مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی صبح فردا یک شنبه 6 خرداد از ساعت9:30 از مقابل ساختمان شماره 2 خانه سینما در خیابان وصال برگزار می‌شود.

قرار است پیکر ناصر ملک مطیعی بعد از تشییع به قطعه هنرمندان بهشت زهرا منتقل شود.

شایعات خبر درگذشت ناصر ملک طبیعی:

از شهریور ماه امسال شایعات زیادی مبنی بر درگذشت ناگهانی ناصر ملک مطیعی در فضای مجازی منتشر شد که بارها این شایعات توسط پرسنل بیمارستان دی،یعنی بیمارستانی که ناصر ملک مطیعی در آن بستری بود،تکذیب شد.

بیماری ناصر ملک مطیعی : 

ناصر ملک مطیعی از شهریور ماه به  دلیل عارضه تنگی نفس در بخش ccu بیمارستان دی بستری شده بود که متاسفانه صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی ناصر ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی در سال 1309 در تهران چشم به جهان گشود.ناصر ملک مطیعی اسطوره سینما ایران ،کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود که پس از تغییراتی که در سینما ایران در دوران انقلاب اسلامی صورت گرفت نقش او کمرنگ تر شد،اما نام او همیشه در اذعان مردم به خصوص جوانان قدیم همیشه پررنگ بود و هست و خواهد بود.ناصر ملک مطیعی پس از آنکه از سینما و تلوزیون فاصله گرفت به مشاغلی همچون قنادی و مشاور املاکی می پرداخت و هزینه های خود را از این راه بدست می آورد.

ناصر ملک‌مطیعی دیپلم رشتهٔ تربیت دانش‌سرای عالی تهران است و قبل از آن که به سینما راه یابد، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود. او پس از ورود به سینما و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر (از ۱۳۳۵) و دوبلهٔ فیلم (۱۳۳۸) نیز پرداخت.

فعالیت های ناصر ملک مطیعی:

فعالیت وی در سینما با بازی در صحنه کوتاهی از فیلم «واریته بهار» (پرویز خطیبی ، ۱۳۲۸) آغاز شد. بازی ملک مطیعی در دومین فیلمش («شکار خانگی» و «علی دریابیگی » ـ ۱۳۳۰) در حد بیان یک جملهٔ کوتاه در صحنهٔ یک میهمانی بود. اما بازی ملک مطیعی در «ولگرد» (مهدی رئیس فیروز، ۱۳۳۱) او را به اوج محبوبیت رساند و برای بازی در آن نخستین دستمزد فعالیت حرفه‌ای خود را گرفت. با موفقیت «ولگرد» بلافاصله در فیلم‌های «گرداب» (حسن خردمند، ۱۳۳۲) ـ که نخستین فیلم رنگی سینمای ایران بود ـ و سپس در فیلم «غفلت» (علی کسمایی، ۱۳۳۲) بازی کرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ