مسعود صابری و جراحی رایگان زلزله زدگان

mahdie.mohtashami
مسعود صابری پزشک و هنرمند کشورمان اعلام جراحی رایگان برای مردم آسیب دیده کرده است. مسعود صابری شماره تلفنی مبنی بر تماس هموطنان کرمانشاهی خود اعلام کرده است.

مسعود صابری و جراحی رایگان زلزله زدگان 

مسعود صابری پزشک و هنرمند کشورمان اعلام کرده است که رایگان آماده جراحی مردم زلزله زدگان کرمانشاه  می‌باشد . مسعود صابری شماره تلفن‌هایی مبنی بر تماسن هموطنان اعلام کرده است. 

شماره تلفنی که مسعود صابری اعلام کرده است: 09017910154

.دکترمسعود صابری متخصص و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات دارای چندین سال سابقه در این زمینه است. وی جراحی های متعددی نظیر جراحی تومور مغزی ، دیسک کمر ، دیسک گردن ، جراحی ستون فقرات ، جراحی هیپوفیز را با موفقیت انجام داده است.

مسعود صابری در کارنامه هنری خود برنامه اکسیر را دارد که با فرزاد حسنی به اجرا آن پرداخته است. مسعود صابری در خانواده ای بزرگ شده است که با هنر  آشنا هستند٬ رسول صدرعاملی پسر خاله اش می باشد. او دراین باره می گوید:
من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم. علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من. از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم.
جالب است بدانید که من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ