همسر محسن افشانی کیست؟

پانته آ توتونپیان
محسن افشانی به تازگی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد.

ازدواج محسن افشانی

محسن افشانی به تازگی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد.

محسن افشانی جز آن دسته از بازیگرانی است که در روزهای اخیر حواشی بسیاری را داشته است. محسن افشانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ازدواجش با شخص دلخواهش داد.

اینکه نامزد محسن افشانی چه کسی است هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است.

محسن افشانی که این روز ها با حواشی زیادی که ایجاد نموده بود بسیار بر سر زبان ها افتاده بود بسیار به دبی سفر می نمود و در مصاحبه ها و فیلم هایی که از محسن افشانی منتشر می شد تاکید بسیار داشت که حتما کاری دارم که با هزینه شخصی خودم ماهی دو و یا سه بار به دبی می روم.از این رو می توان حدس زد که رفت و آمدش بی ارتباط با ماجرای ازدواج محسن افشانی نباشد.

آیا محسن افشانی ازدواج کرده است؟

محسن افشانی چندی پیش با حضور در تلویزیون و اشک ریختن برای دختر مورد علاقه اش مورد توجه کاربران و مخاطبین قرار گرفت. پس از آن یکی از کاربران اینستاگرام با انتشار ویدیویی اعلام کرد که معشوقه ی محسن افشانی می باشد و مدتی نگذشت که محسن افشانی صحبت های وی را تکذیب کرد.

ماجرای عشق نلی والنتینو و محسن افشانی

زمانی از این حاشیه نگذشته بود که محسن افشانی با حضور در یک مهمانی در دبی و انتشار لایو با همسر دوستش در فضای مجازی بار دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
این بار خبر ازدواج محسن افشانی٬ وی را مرکز توجه کاربران قرار خواهد داد.

چندی از این حاشیه نگذشته بود که ناگهان با انتشار خبر ازدواج اش در اینستاگرام باز هم خود را به سر تیتر خبر ها کشاند.

پست اینستاگرامی محسن افشانی در مورد خبر ازدواجش

پستی که محسن افشانی در مورد ازدواج اش در اینستاگرام خود منتشر نمود را می توانید در ادامه ببینید .محسن افشانی با انتشار این پست و خبر صریح و مستقیم  در مورد ازدواج اش جای هیچگونه شک و شایعه سازی  نگذاشت .

تالار عروسی محسن افشانی:

پیش از این محسن افشانی در برنامه ای مهمان بود و از تالاری برای برگزاری مراسم عروسی اش نام برد که بسیار لاکچری و بزرگ بود.صاحب این باغ تالار که یکی از باغ تالار های شناخته شده تهران می باشد گویا رفاقت زیادی با محسن افشانی داشته و از محسن افشانی خواسته است تا عروسی محسن افشانی در آن باشد .در برنامه این که محسن مهمان آن بود گفت دوستان زیادی از من خواسته اند که عروسی ام را در باغ های آن ها برگزار کنم که من حتما در این باف تالار ازدواج خوام نمود.

یکی از حواشی جنجالی ای که قبل از انتشار خبر ازدواج در شبکه های مجازی برای محسن افشانی ایجاد شده بود،ماجرای استوری محسن افشانی بود که می توانید این ماجرا را به طور کامل در پیج زیر ببیند:

ماجرای استوری محسن افشانی چه بود؟ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ