بیوگرافی نیما کرمی

نیما کرمی مجری باتجربه و پرانرژی کشورمان است که 40 سال دارد و با یک مجری نیز ازدواج کرده است. بیوگرافی نیما کرمی را دراین بخش بخوانید.

نیما کرمی

نیما کرمی متولد سال 1356 و زاده ی تهران و مجری پرانرژی و توانای کشورمان می باشد. نیما کرمی در زمینه گویندگی هم فعالیت دارد که حتما با صدای او در رادیو آشنایی دارید. پدر نیما کرمی هم از گویندگان نامی ایران می باشد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره نیما کرمی داشته باشید این متن را تا انتها بخوانید.

نیما کرمی متولد خرداد ۱۳۵۶ در تهران، مجری و گوینده است

فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است، او تجربه بازیگری دارد و با یک مجری ازدواج کرده، خودش طراح اکسسوری منزل و همسرش طراح لباسی هم میکنند.

نیما کرمی در ۱۶ سالگی‌کارش را با بازی در سریال روزه‌داران کوچک آغاز کرد

صدای او تداعی کننده صدای پدرش شهریار کرمی است . بواسطه پدر که از گویندگان و تهیه کنندگان قدیمی رادیو بود عاشق اجرا شد؛اولین بار در سن ۵ سالگی برای یک تیزر درباره واکسیناسیون در رادیو حرف زد، سپس فرصتی پیش آمد تا در سریالی برای مرکز اصفهان بازی کند، بعد از آن در واحد دوبلاژ شبکه پنج سال ۱۳۷۴ کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان رادیویی پدر وارد اجرای رادیو و سپس تلویزیون شد.

نیما کرمی ازدواج کرده و یک دختر دارد

نیما کرمی و زینب زارع هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند. آنها ۸ سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند.

نیما کرمی می گوید: «چون من و همسرم از قبل همدیگر را می شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودیم در نتیجه در روز خواستگاری استرس چندانی نداشتیم و این مراسم به ما چندان سخت نگذشت و بیشتر جنبه معارفه خانواده ها با یکدیگر را داشت چون مادر بسیاری از زمینه ها با یکدیگر هم فکر بودیم، در نتیجه مراسم خواستگاری با خیر و خوشی گذشت و اصلا در آن از سختگیری های رایج خبر نبود.»

نیما کرمی و همسرش زینب زارع ، این زن و شوهر آرام و هنرمند به گفته خودشان اجازه نمی‌دهند حواشی به سمت‌شان بیاید و تا حد امکان از این ماجرا فرار می‌کند.

مجری‌های مشهور و محبوب برنامه‌های تلویزیونی به فهرست سلبریتی‌های وطنی اضافه شده‌اند.نیما کرمی و همسرش زینب زارع از استثنا‌ها هستند. این زن و شوهر آرام و هنرمند به گفته خودشان اجازه نمی‌دهند حواشی به سمت‌شان بیاید و تا حد امکان از این ماجرا فرار می‌کند. کرمی و زارع علاوه بر اجراهای تلویزیونی کارگاه کوچکی نیز دارند و در این کارگاه که خورشید نام دارد وسایل چوبی دستی می‌سازند. زینب زارع همچنین به‌تازگی فعالیت در زمینه طراحی مانتو را هم شروع کرده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ