جاستین بیبر نامزد کرد

جاستین بیبر نامزدی خود رار رسما اعلام نمود.در این مطلب بخوانید

جاستین و بالودین

جاستین بیبر شاید به عنوان یکی از مهمترین نوجوانان خواننده محسوب شود که در دنیا محبوبیت زیادی دارد.جاستین بیبر بسیار با سلنا گومز دیده شد هاست اما هیچوقت رابطه ای را بین جاستین بیبر و سلنا گومز اعلام نشده بود. به تازگی خبری از نامزدی جاستین بیبر به گوش می رسد که گفته می شود جاستین نیز خبر نامزدی اش را تایید نموده است

نامزد جاستین بیبر

جاستین بیبر و بالدوین که پیش از این هم با یکدیگر ارتباط داشتند، در روزهای گذشته با همدیگر دیده شده‌اند. شاهدان عینی می‌گویند جاستین بیبر در یک رستوران از هایلی بالدوین خواسته با او ازدواج کند.

عکس‌هایی که این دو ستاره آمریکایی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند هم نشان می‌دهد که هر دوی‌شان درست در یک منطقه هستند ولی با این حال خودشان عکسی دو نفره‌ منتشر نکرده‌اند.

بالدوین و بیبر در سال ۲۰۱۵ هم با یکدیگر در ارتباط بودند که البته آن موقع بالدوین رابطه عاشقانه‌اش با بیبر را انکار کرد و گفت جاستین به یک دوست احتیاج دارد که من به همین خاطر در کنارش هستم!

ماجرای تایید نامزدی جاستین بیبر توسط خودش

جاستین بیبر با پستی که در اینستاگرامش قرار داده و تمام قلبش را برای بالدوین دانسته رسما خبر ناکزدی اش با بالودین را تایید نموده است

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ