راه های طبیعی حجیم و براق کردن لب ها

Shabnam Khesal
چرا بسیاری از افراد به دنبال افزایش اندازه و صاف بودن لب های خود هستند؟ این فقط به خاطر مدل های کایلی جنر و اینستاگرام نیست در واقع، علم یک نظریه دارد که فراتر از آن است. میل به داشتن لب های حجیم فقط به افزایش ضخامت آن نیست بلکه به آبرسانی، سلامتی و صافی آن مربوط است.
چرا بسیاری از افراد به دنبال افزایش اندازه و صاف بودن لب های خود هستند؟ این فقط به خاطر مدل های کایلی جنر و اینستاگرام نیست در واقع، علم یک نظریه دارد که فراتر از آن است. میل به داشتن لب های حجیم فقط به افزایش ضخامت آن نیست بلکه به آبرسانی، سلامتی و صافی آن مربوط است.
نتایج یک مطالعه در سال 2009 نشان داد زنان با لب های بزرگ تر و پر، از سن بیولوژیکی خود جوان تر به نظر می رسند، همچنین این مطالعه نشان داد هر چقدر چین و چروک های شخص کمتر باشد در مقایسه با دیگران سالم تر به نظر می رسد، بنابراین در دنیای سلامتی تعجب آور نیست دستیابی به لب های کامل به آخرین روند زیبایی تبدیل شده است. خبر خوب این است همانطور که روندها موقتی هستند گزینه های ما نیز چنین هستند. اگر درباره راه حل های طولانی مدت مطمئن نیستید یا می خواهید کمی لذت ببرید خوش شانس هستید. به گزارش هلث لاین، ما از “خودت انجام بده” ارگانیک گرفته تا محلول مناسب آرایش ما این راهنمای مفید را برای حجیم کردن لب ها تهیه کرده ایم.

یک روش درمانی خودت انجام بده: ترکیب فلفل کاین + روغن زیتون

اگر مواد آرایشی به درد شما نمی خورد می توانید با این ترکیب طبیعی لب شروع کنید، فقط با استفاده از چند ماده موجود در آشپزخانه.
دستورالعمل:
مقداری فلفل قرمز را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.
این مخلوط را به آرامی روی لب های خود قرار داده و بگذارید چند دقیقه بماند. اگرچه نتایج آن طولانی مدت نخواهد ماند، اما این یک راه حل عالی برای گرفتن یک سلفی سریع یا یک شب گذراندن است. برای افرادی که حساسیت بیشتری دارند یک اسکراب ساده خانگی قندی نیز می تواند لب های شکاف خورده را صاف کند.

از محبوب ترین گزینه اینستاگرام استفاده کنید: کیت لب کایلی جنر

اگر لب هایی با ظاهر سالم تر و حجیم تر دوست دارید، اما نمی خواهید در واقع لب های خود را تغییر دهید پس کایلی جنر کیت های لب خود را برای شما درست کرده است.
دستورالعمل:
با استفاده از خط لب به آرامی درست با فاصله از شکل لب طبیعی خود را بکشید، سپس تمام لب های خود را پر کنید.
رژ لب مایع مات را روی لب ها یخود بزنید تا کامل تر به نظر بیایند.
اگرچه این رنگ با هر رنگی کار می کند، اما برای طبیعی ترین ظاهر رنگی نزدیک به رنگ لب طبیعی شما گزینه بهتری است.

ظاهری طبیعی با دارچین تند

با استفاده از موادی مانند روغن دارچین برای چربی زدن به لب ها، کافئین برای سفت شدن و روغن جوجوبا برای آبرسانی، این ترکیبات طبیعی بدون عارضه یک راهکار فوری و فاقد تمام مواد شیمیایی را به شما هدیه می دهد.

لب های را با پپتیدهای مخصوص جلا دهید

“Buxom” این برند لهستانی که مورد علاقه طرفداران و جامعه زیبایی است از ویتامین E و پالمیتوئیل الیگوپپتید، مخلوطی از پپتید که برای ضد پیری و سفت شدن پوست است، استفاده می کند تا به شما احساس خوشایندی دهد، با ارائه رنگ های متنوع یک راه حل عالی کوتاه مدت است.

با Replenix با آبرسانی به لب ها از آنها محافظت کنید

این درمان لب کاملا در مورد آبرسانی است. با استفاده از ماده هیالورونیک اسید این درمان لب های شما را به شدت مرطوب می کند و بافت گچی را از بین می برد تا به لب های شما ظاهری کامل تر و مشخص تر دهد.

در مورد سلامت لب های خود وسواس به خرج دهید

یک سیستم دو بخشی HA5 سیستم لب صاف و حجیم، از پلی ‌دی‌ متیل‌ سیلوکسان برای کاهش چین و چروک و صاف شدن پوست لب ها استفاده می کند. این محصول همراه با خاصیت آبرسانی هیالورونیک اسید برای افرادی که به دنبال زیبایی و سلامت لب ها هستند گزینه بسیار مناسبی است.

گرما را در لب با برند توفیسد بالا ببرید

یکی دیگر از کلاسیک های موجود در دنیای زیبایی این براق کننده است که از ماده ای موجود در فلفل قرمز استفاده می کند، ماده ای ساخته شده از فلفل چیلی که رگ های خونی لب های شما را گشاد می کند، این تبادل باعث ایجاد یک تورم جزئی برای داشتن لب های پرتر می شود.

بیشتربخوانیم:راهی کم هزینه و بدون درد برای داشتن لب هایی برجسته

از کلاژن برای پر کردن خطوط ریز با مورد استفاده کنید

کلاژن که به طور گسترده در جراحی های زیبایی استفاده می شود پروتئینی است که در پوست یافت و باعث ارتجاع پوست می شود. این فرمول را با کلاژن تزریق می کند تا خطوط ریز را کاهش دهد و جلوه کامل تری به لب می دهد. این سرم در عین حال که مرطوب کننده و نرم است بدون رنگ و براق است.
در پایان
چه به دنبال لب های حجیم برای یک شب بیرون آمدن باشید چه برای طولانی مدت، پر شدن لب به معنای این است که به دنبال گزینه هایی برای زیبایی و تغییر خود هستید، اما شما وقتی قدرت می گیرید که چه لب ها را حجیم کنید چه نکنید نسبت به خود حس خوبی داشته باشید و بدن طبیعی خود را بپذیرید.
مترجم: الهه زارعی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ