معرفی سرویس آزمایش در منزل هومکا با پوشش تمام بیمه‌ها

سمانه حسنی
اگر پزشک برای شما آزمایش تجویز کرده یا قصد دارید برای بررسی سلامت خود از خدمت چکاپ کامل استفاده کنید می‌توانید از سرویس آزمایش در منزل و محل کار هومکا با پوشش تمام بیمه‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید بدون مراجعه به آزمایشگاه، در منزل و محل کار خود بمانید و از خدمات آزمایش در منزل […]
اگر پزشک برای شما آزمایش تجویز کرده یا قصد دارید برای بررسی سلامت خود از خدمت چکاپ کامل استفاده کنید می‌توانید از سرویس آزمایش در منزل و محل کار هومکا با پوشش تمام بیمه‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید بدون مراجعه به آزمایشگاه، در منزل و محل کار خود بمانید و از خدمات آزمایش در منزل بهره‌مند شوید. این خدمت علاوه بر راحتی و سرعت بالا، مزایای زیر را به شما ارائه می‌دهد:
  • پوشش تمام بیمه‌های پایه و تکمیلی
  • اعمال در لحظه بیمه بدون نیاز به پیگیری از سمت کاربر
  • کادر نمونه گیری در منزل مجرب و دوره‌دیده
  • ارسال سریع نمونه‌ها به آزمایشگاه با رعایت زنجیره سرد
  • محاسبه هزینه با تعرفه آزمایشگاه
  • انجام خدمات همه‌روزه حتی در ایام تعطیل

چگونگی پوشش بیمه پایه و تکمیلی توسط هومکا

در صورتی که قصد انجام آزمایش و چکاپ دارید و می‌خواهید از بیمه خود استفاده کنید با این نکته توجه کنید که داشتن نسخه تجویزی پزشک برای استفاده از بیمه ضروری است. در صورتی که نسخه پزشک ندارید می‌توانید از خدمت مشاوره و تجویز نسخه آنلاین پزشک هومکا استفاده کنید. به منظور پوشش بیمه، در ابتدا باید درخواست خود را در وبسایت هومکا ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست و مشخص کردن نوع بیمه پایه و تکمیلی، کارشناسان هومکا هزینه نهایی را (پس از کسر بیمه) به شما اعلام خواهند کرد. پس از تصمیم‌گیری توسط شما و ثبت نهایی درخواست، هماهنگی‌های آتی برای اعزام پرستار به منظور نمونه‌گیری در منزل با شما انجام خواهد شد.  

خدمات سلامت در منزل با هومکا

مجموعه هومکا علاوه بر سرویس آزمایش خون در منزل، سرویس‌های سلامت دیگری نظیر تزریقات در منزل، فیزیوتراپی در منزل و پزشک در منزل را نیز ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می‌توانید به وبسایت هومکا به آدرس www.homeca.ir مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس حاصل نمایید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ