استایل مشکی جذاب هومن سیدی

alodoctoradmin
هومن سیدی بازیگر و کارگردان توانمند ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ و اصالتا رشتی و فرزند دوم خانواده است. این چهره معروف نخستین فعالیت حرفه‌ای‌ اش را با حضور در فیلم یک تکه نان کمال تبریزی در سال ۸۳ تجربه کرد و اینک کارگردانی و نویسندگی در سینما و تئاتر را تجربه می کند هومن سیدی […]

هومن سیدی بازیگر و کارگردان توانمند ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ و اصالتا رشتی و فرزند دوم خانواده است. این چهره معروف نخستین فعالیت حرفه‌ای‌ اش را با حضور در فیلم یک تکه نان کمال تبریزی در سال ۸۳ تجربه کرد و اینک کارگردانی و نویسندگی در سینما و تئاتر را تجربه می کند هومن سیدی را می توان به عنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد استایل او به گونه است که نشان می دهد اصول پوشش صحیح را می داند.

هومن سیدی را می توان بعنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد. تیپ او به گونه ایست که نشان می دهد از اصول پوشش صحیح می داند و سعی می کند تیپ خودش را با این اصول وفق دهد. هم او را در تیپ رسمی دیده ایم و هم در تیپ های غیررسمی .

هومن سیدی همیشه با استایل های ساده و شیک در تمامی جشنواره ها شرکت می کند اما در کنار تیپ های ساده، عینک های متفاوت و غیر معمول بر چشم می زند. لازم به ذکر است که همین ویژگی در استایل این بازیگر و کارگردان به نام باعث منحصربفرد و خاص بودن آن شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ