وقتی شانسی برنده مسابقه دختر شایسته میشوی!!

معصومه صادقیان
گال گدوت در سران جوانی برای کسب تجربه در مسابقات دختر شایسته شرکت کرد اما به طرز تکان‌دهنده‌ای پیروز این مسابقات شد! گل گدوت ستاره هالیوودی مشهور در مصاحبه جدیدش درباره تجربه خود در شرکت در مسابقات دختر شایسته صحبت کرد، گل گدوت ستاره هالیوودی درباره مسابقات دختر شایسته صحبت کرده است. این ستاره برای […]

گال گدوت در سران جوانی برای کسب تجربه در مسابقات دختر شایسته شرکت کرد اما به طرز تکان‌دهنده‌ای پیروز این مسابقات شد!

گل گدوت ستاره هالیوودی مشهور در مصاحبه جدیدش درباره تجربه خود در شرکت در مسابقات دختر شایسته صحبت کرد، گل گدوت ستاره هالیوودی درباره مسابقات دختر شایسته صحبت کرده است.

این ستاره برای اولین بار در مسابقه «هات وانز» شرکت کرده است. ستارگان مشهور در این برنامه مشغول به صحبت در حال خوردن بال مرغ تند می‌شوند.
گل گدوت درباره تجربه خود در مسابقات زیبایی و اجرای شیرین کاری‌هایش گفت. این خانم ستاره در فینال فصل بیست و یکم سریال معروف یوتیوب به شان ایوانز مجری این برنامه پیوست.

خانم ستاره در حالی که شروع به خوردن بال مرغ تند کرد گفت: «فقط برای اینکه بدانید من از دوستانم راهنمایی گرفتم. سعی کنید تا لب‌هایتان با سس تند برخورد نکند!»

بازیگری آرزوی “گَل گدوت” نبود!
این خانم بازیگر ملکه مسابقات دوشیزه شایسته اسرائیل در سال 2004 است. او همچنین در مورد تجربه خود از شرکت در این مسابقات زیبایی صحبت کرد، گادوت در این مصاحبه اعتراف کرد: «وقتی به مسابقات دوشیزه اسرائیل در اسرائیل رفتم، در ابتدا تنها قصد تجربه داشتم، می‌خواستم در آینده به عنوان یک مادربزرگ به نوه‌هایم بگویم که در این مسابقات حضور داشتم. زمانی که برنده شدم واقعا شوکه‌کننده بود.»

او ادامه داد: «من هرگز قصد برنده شدن نداشتم. برای سرگرمی در این مراسم شرکت کردم. واقعا خنده دار است! تنها 18 ساله داریی، چیزها را خیلی جدی نمی‌گیری. تنها بخشی که از انجام آن لذت بردم سکانس آغازین با رقص بود.»

گدوت اعتراف کرد که در زمان شرکت در این مسابقات در فکر فعالیت در هالیوود نبود، او در مصاحبه ساندی تودی در سال 2017 با ویلی گیست گفت: «من هرگز به بازیگر شدن فکر نکرده بودم. تنها فرصتی مناسب برایم پیش آمد،من شروع به تحقیق در مورد بازیگری کردم، و سپس عاشق این حرفه شدم. اینطور نبود که از کودکی آرزوی بازیگر شدن داشته باش.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ