فیزیوتراپی در منزل با بیمه؛ سرویس جدید هومکا

نادر سیاسی
  امروزه در مشغله کاری و مشکلات روزمره و معضلاتی مثل تردد شهری، دسترسی سریع و بی‌دغدغه به خدمات پزشکی و توانبخشی از جمله فیزیوتراپی بسیار حائز اهمیت است. به دلیل چند جلسه‌ای بودن فیزیوتراپی و طولانی بودن مدت آن‌ها، مراجعه به مراکز پزشکی و کلینیک‌ها برای طی کردن مسیر درمان با چالش‌های زیادی همراه […]
  امروزه در مشغله کاری و مشکلات روزمره و معضلاتی مثل تردد شهری، دسترسی سریع و بی‌دغدغه به خدمات پزشکی و توانبخشی از جمله فیزیوتراپی بسیار حائز اهمیت است. به دلیل چند جلسه‌ای بودن فیزیوتراپی و طولانی بودن مدت آن‌ها، مراجعه به مراکز پزشکی و کلینیک‌ها برای طی کردن مسیر درمان با چالش‌های زیادی همراه است. در این زمینه هومکا مفتخر است که به‌عنوان یک پلتفرم نوآورانه سلامت، انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل را تحت پوشش بیمه ارائه می‌دهد. هومکا امکان دسترسی آسان و مقرون به‌صرفه شما را به خدمات توانبخشی فراهم آورده است. این مجموعه تضمین دهنده خدمات حرفه‌ای فیزیوتراپی با پوشش بیمه است و در تلاش است ارائه بهترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه ممکن امکان‌پذیر کند. در ادامه با روند خدمات فیزیوتراپی در منزل هومکا و مزیت‌های آن آشنا می‌شوید.

فیزیوتراپی در منزل یک نیاز مهم

انجام فیزیوتراپی برای افرادی که به هر دلیلی مثل مصدومیت‌های ورزشی، مشکلات پس از جراحی و بیماری‌های مزمن دچار مشکلات حرکتی شده‌اند، ضروری است. فیزیوتراپی حتی برای افرادی که دچار سردرد مزمن، گردن درد، کمر درد و دردهای عمومی بدن هستند، بسیار راهگشا و مفید است. برگشتن عملکرد اندام آسیب دیده به روال طبیعی و یا برطرف شدن دردهای مزمن مستلزم چندین جلسه فیزیوتراپی است. این پروسه نسبتا طولانی شاید برای برخی افراد آزار دهنده باشد چراکه با وجود مشکلات حرکتی، مشغله کاری، کهولت سن و یا بیماری‌های زمینه‌ای قارد نباشند که مسیر منزل تا کلینیک را هر جلسه طی کنند و ساعت‌هایی را نیز در مراکز درمانی سپری کنند. اما چگونه می‌توان خدمات فیزیوتراپی را به راحتی، با اطمینان و بدون مشکلات بیان شده دریافت کرد؟

هومکا: پلتفرم فیزیوتراپی در منزل

هومک یک پلتفرم نوآورانه سلامت است که امکان دریافت فیزیوتراپی در منزل بدون مراجعه به مراکز توانبخشی را برای شما فراهم کرده است. این مجموعه با همکاری فیزیوتراپیست‌های مجرب و حرفه‌ای، به مردم امکان می‌دهد تا تمرینات توانبخشی خود را در محیط خانگی و با اثربخشی بیشتر دریافت کنند. از ویژگی‌های قابل توجه هومکا امکان بهره‌مند شدن از خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه است. بنابراین نه تنها نیازی به مراجعه شما به مراکز درمانی نیست بلکه درصد قابل توجهی از هزینه‌های درمانی نیز توسط بیمه پرداخت خواهد شد.  

انواع خدمات فیزیوتراپی ارائه شده توسط هومکا

هومکا انواع خدمات فیزیوتراپی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این خدمات شامل:
  • معاینه کامل فرد و تشخیص مشکلات جسمی و نیازهای توانبخشی
  • طراحی برنامه فیزیوتراپی شخصی و اختصاصی توسط فیزیوتراپیست
  • انجام جلسات فیزیوتراپی توسط فیزیوتراپیست‌های متخصص و مجرب
  • پیگیری دقیق وضعیت فرد از جمله ثبت بهبود عضلانی و تعداد جلسات مورد نیاز

هومکا چه مزایایی نسبت به فیزیوتراپی در مراکز توانبخشی دارد؟

سرویس توانبخشی در منزل توانسته است رضایت بالاتری نسبت به فیزیوتراپی در کلینیک‌ها کسب کند. محیط آرام خانه، تمرکز بیشتر متخصص در انجام امور درمانی و اختصاص زمان بیشتر برای اجرای تمرینات همگی سبب بهبود اثربخشی سرویس فیزیوتراپی در منزل شده است. چنین مزایایی درمان مشکلات حرکتی و دردهای مزمن را بسیار سرعت می‌بخشد. فیزیوتراپی در منزل انواع خدمات مانند معاینه و تشخیص بیماری‌ها، درمان دردهای مزمن بدن، انجام مراقبت‌های توانبخشی، ماساژ درمانی و تمرینات تنفسی را شامل می‌شود. تمامی خدمات بیان شده تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی هستند که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد. خدمات فیزیوتراپی هومکا حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز در دسترس است و می‌توانید جلسات درمانی خود را برای این روزها تنظیم کنید.

کاهش هزینه‌های فیزیوتراپی با پوشش بیمه‌ای هومکا

یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد هومکا این است که خدمات فیزیوتراپی آن تحت پوشش انواع بیمه‌ها از جمله بیمه‌های خدمات درمانی و تأمین اجتماعی قرار دارد. این بدان معناست که هزینه‌های مربوط به تمرینات توانبخشی تا حد زیادی توسط بیمه تأمین می‌شود، لذا از این جهت نگرانی مالی نخواهید داشت. از طرفی، عدم پرداخت هزینه‌های تردد، فیزیوتراپی در منزل را به روشی مقرون به‌صرفه و با اثربخشی بالاتر تبدیل کرده است.

چگونه از خدمات فیزیوتراپی در منزل هومکا استفاده کنیم؟

فرایند ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل بسیار آسان و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. برای شروع، کافی است به وب‌سایت هومکا مراجعه کرده و با کلیک بر خدمات، گزینه فیزیوتراپی را انتخاب کنید. سپس، فرم را کامل می‌کنید تا درخواست شما ثبت شود. با ثبت درخواست شما کارشناسان هومکا با شما تماس می‌گیرند و درخواست نهایی می‌شود. در روز و ساعت معین شده فیزیوتراپیست به منزل شما اعزام خواهد شد. پروسه فیزیوتراپی از همان جلسه اول با معاینه کامل شما توسط فیزیوتراپ و طراحی برنامه توانبخشی بر اساس شرایط جسمانی شما شروع می‌شود. در ادامه، جلسات فیزیوتراپی به طور منظم و بر اساس تاریخ‌های مشخص شده انجام می‌شوند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ