محبوب ترین کرایو در ایران

نادر سیاسی
تکنولوژی کرایو یا فریزکردن چربی با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز 360 روشی جدید برای از بین بردن چربی‌های بدن و موثرتر از سایر روش‌های غیرتهاجمی است. متخصص از طریق یک دستگاه، سلول‌های چربی زیر پوست را فریز می‌کند. وقتی سلول‌های چربی تخریب شدند، به‌تدریج تجزیه و از طریق کبد از بدن خارج می‌شوند. محبوب‌ترین کرایو […]

تکنولوژی کرایو یا فریزکردن چربی با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز 360 روشی جدید برای از بین بردن چربی‌های بدن و موثرتر از سایر روش‌های غیرتهاجمی است. متخصص از طریق یک دستگاه، سلول‌های چربی زیر پوست را فریز می‌کند. وقتی سلول‌های چربی تخریب شدند، به‌تدریج تجزیه و از طریق کبد از بدن خارج می‌شوند.

محبوب‌ترین کرایو در ایران

روش‌های جراحی به‌دلیل درد و عوارض و خطراتی که دارند برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی نیستند. دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های لاغری مختلف می‌توانند به این دسته از افراد کمک شایانی نمایند. به‌همین دلیل، اکثر کلینیک‌های زیبایی تمایل به خرید یک دستگاه تخصصی و چندکاره لاغری دارند تا خدمات لاغری را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهند. در بین تکنولوژی‌های مختلف لاغری، دستگاه کرایولیپولیز 360، یکی از بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های دنیا محسوب می‌شود. محبوبیت دستگاه کرایو به این دلیل است که از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌گیرد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

ویژگی‌های دستگاه کرایولیپولیز 360

دستگاه لاغری کرایولیپولیز ۳۶۰ یکی از جدیدترین و کامل‌ترین دستگاه‌های لاغری با استفاده از تکنولوژی کرایو است. این دستگاه با ترکیب تکنولوژی‌های لاغری به کاهش وزن و کاهش سایز کمک می‌کند.

عملکرد

دستگاه کرایولیپولیز 360 برخلاف بسیاری از دستگاه‌های مشابه، یک دستگاه چندکاره با تکنولوژی‌های متعدد لاغری است. می‌توان با درمان ترکیبی با این دستگاه طی جلسات درمانی کوتاه‌تر، به کاهش سایز و کاهش وزن موردنظر رسید.

تجهیزات

یکی از ویژگی‌های متمایز‌ دستگاه لاغری کرایولیپولیز ۳۶۰ هندل‌های متعدد با سایز‌های مختلف و مکانیسم اثر‌های مختلف است. این ویژگی باعث می‌شود که دستگاه به‌صورت ترکیبی و با قدرت بالاتری عمل لیزر یا تجزیه سلول‌های چربی را انجام دهد. این دستگاه مجهز به ۴ هندل کرایو در ۴ سایز مختلف است که در قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. یک هندل مینی کرایو، یک هندل لاغری RF صورت، یک هندل RF لاغری بدن، یک هندل لاغری کویتیشن، یک هندل لیزر لاغری (Cold laser) نیز در آن دیده می‌شود. این هندل‌ها به درمانی فوق‌العاده موثر و بدون عارضه کمک می‌کنند.

حذف چربی‌ها

دستگاه لاغری کرایو 360 درجه به از بین‌بردن چربی‌های دور کمر، شکم، پاها، بازوها، پشت و سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند. رفع سلولیت ومشکلات ناشی از سلولیت، سفت‌کنندگی بافتها برای جلوگیری از افتادگی و تقویت متابولیسم و گردش خون از دیگر ویژگی‌های موثر در لاغری با کمک دستگاه کرایو است.

تضمین سلامت بدن

هیچ آسیبی به رشته‌های عصبی، رگ‌های خونی، ماهیچه‌ها یا آسیب دائمی به پوست در ناحیه درمان وارد نمی‌شود. خطر عفونت وجود ندارد و بیماران قبل از انجام عمل نیازی به آرام‌بخش یا بیهوشی ندارند. از طرف دیگر، به‌دلیل مجهز بودن به چهار فاز کاری به‌همراه ساکشن و رهاسازی‌های متناوب حین درمان، این دستگاه‌ عوارض بسیار محدودتر و اثربخشی بالاتری دارد. استفاده از دستگاه کرایولیپولیز، برخلافRF ‌های تخصصی لاغری، هیچ‌گونه عوارض جانبی همچون ایجاد زخم بر روی پوست، عفونت، درد یا خونریزی ندارد. پس از درمان با این دستگاه، بیماران می‌توانند بدون مشکل به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند. در دستگاه کرایولیپولیز، چربی تاحدی خنک می‌شود که از بین برود و پوست و سایر بافت‌ها آسیبی نبینند.

طول درمان

با یک جلسه کرایولیپولیز می‌توان بین 3 تا 8 سانتی متر کاهش سایز را تجربه کرد. فرایند حذف سلول‌های تخریبی چربی تا ۶ ماه پس از لاغری با کرایو ادامه دارد، اما نتیجه درمان از یک تا ۳ ماه بعد قابل مشاهده است. نحوه عملکرد دستگاه کرایولیپولیز ابتدا، اندازه و شکل رسوب چربی تحت ارزیابی قرار می‌گیرد و با استفاده از یک مداد نشانگر پوست، ناحیه درمان مشخص می‌شود. بیماران در طول عمل، بیدار هستند. منجمدکردن لایه سلول‌های چربی یا آدیپوسیت در زیر پوست توسط یک دستگاه دستی به نام اپلیکاتور انجام می‌شود. استفاده از پد ژل به حفظ پوست در ناحیه مورد نظر کمک می‌کند. در مرحله بعد، دهانه خالی اپلیکاتور چربی را می‌مکد. احساس سرمای شدید و گزگز، درد و گرفتگی، پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه کاهش می‌یابد زیرا ناحیه در طول فرآیند خنک‌سازی بی‌حس می‌شود. لایه چربی به تدریج خنک می‌شود و دمای آن به ۳۰.۲ تا ۳۹.۲ درجه فارنهایت می‌رسد. درمان هر ناحیه حدودا یکساعت طول می‌کشد. پس از درمان، اپلیکاتور برداشته می‌شود. این ناحیه را می‌توان به مدت دو تا سه دقیقه ماساژ داد تا به تجزیه سلول‌های چربی کمک کند.

سلول‌های چربی چگونه از بین می روند؟

اساس این تکنیک بر این یافته استوار است که سلول‌های چربی بیشتر در معرض آسیب دمای سرد قرار دارند. شدت این آسیب در سلول‌های چربی نسبت به سلول‌های پوست بیشتر است. دمای سرد به سلول‌های چربی آسیب می‌رساند. این آسیب باعث التهاب بدن و در نتیجه مرگ سلول‌های چربی می‌شود. ماکروفاژها یا همان گلبول‌های سفید خون که به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند، سلول‌های چربی مرده و مواد زائد را از بدن پاک می‌کنند.

خرید کرایولیپولیز 360

شرکت تجهیزات پزشکی پرمون، وارد‌کننده دستگاه‌های زیبایی از معتبرترین شرکت‌های دنیا است و برای تجهیز کلینیک لاغری، گزینه خوبی است. این شرکت تجهیزات به‌روز و خدمات باکیفیت را در زمینه تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد. این شرکت وظیفه آماده‌سازی و استانداردسازی کاتالوگ و بروشور برای اپراتور دستگاه‌ها را به‌خوبی انجام می‌دهد و گارانتی صادر می‌کند.

جمع‌بندی

کرایولیپولیز یک تکنیک چربی‌زدایی است که با انجماد بافت چربی زیر جلدی، سلول‌های چربی را از بین می‌برد. این چربی‌ها به‌صورت طبیعی از بدن خارج می‌شوند. دستگاه کرایولیپولیز 360 جایگزین خوبی برای لیپوساکشن محسوب می‌شود زیرا غیر‌تهاجمی است و نیازی به جراحی ندارد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ