حمایت صنعت کشور مساوی با حمایت سلامت ایرانیان!

jalalvand
شب گذشته شرکت بایودنت که از تولید کنندگان آدامس بدون قند با کیفیت و استاندارهای خارجی است، تفاهم نامه طرح مسئولیت اجتماعی بایودنت را با انجمن دندانپزشکی ایران به امضاء رساند. در این طرح واحدهای سیاری با عنوان دندانیار به مناطق محروم سفر کرده و به بهداشت عمومی دهان و دندان افراد محروم می پردازند. طرح دندانیار بایودنت می تواند نماد همکاری بهداشت و صنعت در عرصه خدمات عام المنفعه اجتماعی باشد. همچنین الگوی خوبی برای پیشبرد و به ثمر رساندن اهداف مشابهه در عرصه های دیگر اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار الو دکتر مهندس مسعود سزاور- رئیس هیات مدیره شرکت «ماستر فود» از سخنرانان نشست تفاهم نامه طرح دندانیار بایودنت، به موضوع مسئولیت شهروندان اشاره کرد و گفت:

«مسئولیت اجتماعی بر گردن تک تک افراد جامعه است و متاسفانه برخی از هموطنان ما آن را به دست فراموشی سپرده اند و کمتر کسی خود را در قبال دیگر شهروندان جامعه اطرافش مسئول می داند. ما باید خودمان مسایل و مشکلات کشورمان را حل کنیم؛ به همین منظور طرح دندانیار بایودنت مطرح شد و با امضای این تفاهم نامه اقدامات لازم پیگیری و در حال تدارک است.»

علاوه بر این مهندس سزاوار نگاهی اجمالی بر وضعیت بازار محصولات داخلی کرده و گفت:

« در این بازار فرصت های خوبی برای کسب درآمد وجود دارد که می تواند منجر به ایجاد فرصت های شغلی فروان و بالا  رفتن تولید ملی شود. اما در بازار فعلی ما شاهد ربوده شدن گوی سبقت بازار داخلی توسط رقبای خارجی هستیم. در این بین ما می توانیم با تمرکز بر بازار داخلی فرصتهای شغلی مناسبی را ایجاد و تا سال آینده سهم مناسبی را در تجارت جهانی بدست بیاوریم. اما این موضوع مستلزم رقابت کیفی با شرکت ها و برندهای خارجی است. به همین منظور در برند بایودنت ما به کیفیت و عرضه محصولات مناسب با ضائقه مشتری و مشتری مداری اهمیت داده ایم.»

همچنین رئیس هیات مدیره شرکت ماستر فود بازار غیر قانونی محصولات و برندهای خارجی را آفت و معضل پیشرفت صنایع داخلی دانسته و گفت:

«ما از وزارت صنایع انتظار داریم که با ورود کالاهای غیر قانونی برخورد جدی کنند. همچنین تازمانی که در فروشگاهای زنجیره ای کشورمان، ارائه محصولات خارجی در صف اول طبقه های فروش قرار دارند، تولید کننده داخلی نمی تواند به راحتی محصولات خود را در معرض فروش قرار داده و به رقابت با محصولات خارجی بپردازد.»

سزاوار در آخر افزود: «شاید محصولی همچون آدامس جنبه درمانی نداشته باشد، اما پیشگیری از عدم بهداشت دهان و دندان هدف ماست. به همین منظور طرح دندانیار بایودنت ارائه شد تا با سفر به مناطق مختلف محروم کشور و با طرحی هماهنگ، بهداشت عمومی را در این مناطق بالا ببرد. با این کار حمایت از سلامت ایرانیان پایه ریزی می شود و مسئولیت اجتماعی معنا پیدا می کند. اما باید این موضوع را نیز بخاطر داشت که با حمایت هرچه بیشتر از تولید داخلی و صنعت کشور، می توانیم حمایت های بیشتری را در جهت ارتقاء سلامت عموم هموطنان مان داشته باشیم.»

لینک مرتبط: طرح دندانیار بایودنت به مناطق محروم می رود!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ