علت بستری شدن شهرام ناظری در بیمارستان

samiira
لغو کنسرت و فشار زیاد دلیل بستری شدن شهرام ناظری در بیمارستان شد.

مدیر روابط عمومی این کنسرت ضمن تایید این خبر عنوان کرد که در حال حاضر استاد تحت مراقبت های پزشکان قرار دارد و دستور استراحت مطلق داده شده است. هنوز حال عمومی ایشان رضایت بخش نیست.

شهرام و حافظ ناظری قصد داشتند شامگاه ٦ مردادماه در شهر قوچان کنسرت “آواز پارسی” خود را برگزار کنند اما ساعاتی پیش از اجرا سالن کنسرت پلمب و از ورود ناظری ها به داخل سالن جلوگیری شد.

مارال دوستی -مدیر روابط عمومی این اجرا اظهار کرد:در حال حاضر سالن، فک پلمب شده و مخاطبان در آنجا نشسته اند. احتمال برگزاری این کنسرت وجود ندارد اما حافظ ناظری برای ارائه برخی توضیحات به مخاطبانشان به داخل سالن رفته است.

او ادامه داد:قرار است ضمن دلجویی به مردم توضیح بدهند که از این اتفاق ها بی اطلاع بوده و برگزار نشدن کنسرت تقصیر آنها نیست.

دوستی تاکید کرد:هیچ اطلاعیه رسمی درباره برگزار نشدن کنسرت به دست گروه برگزار کننده نرسیده بود و گروه ما به احترام مردم تا همین الان منتظر و آماده بود.
وی همچنین گفت: فشار و خستگی زیاد دلیل بستری شدن استاد شهرام ناظری شده و زیر سرم است.

 شهرام ناظری، پس از آن که ساعت ها در کنارِ مردم، پشت درِ بسته سالن کنسرت «آواز پارسی» در قوچان به انتظار نشست، در آخرین ساعت شامگاه جمعه ششم مرداد، به علت فشار و خستگی، به بیمارستان منتقل و بستری شد. ▪️ساعت 24 جمعه (دیشب) بعد از ساعت ها رایزنی و انتظار مخاطبان و گروه موسیقی در محل، پلمپ درِ سالن توسط مقامات شکسته شد و مخاطبان وارد آن شدند. دقایقی بعد، حافظ ناظری که کنار پدرش در بیمارستان بود، از درمانگاه به محل کنسرت آمد و با ابراز تاسف از مخاطبان پوزش خواست و توضیحاتی را ارائه کرد. ▪️پس از فک پلمپِ سالن، در حالی که برخی از مقامات محلی قوچان خبر داده بودند کنسرت در حال برگزاری است، حافظ ناظری رو به مردم حاضر در محل کنسرت گفت: «نمی دانم چگونه چنین خبری را پخش می کنند که کنسرت با موفقیت در حال برگزاری است؟ در حالی که من کنار پدرم در درمانگاه بودم و او زیر سرم بود، این خبر را شنیدم. برای همین به سالن برگشتم تا توضیحاتی را بدهم. هرچند نمی دانم واقعا در برابر چنین اتفاقی چه باید گفت.» ▪️او با اشاره به این که مقامات، ناایمن بودن سالن را دلیل پلمپ آن اعلام کرده اند، ادامه داد: «چرا با حیثیت و اعتبار مردم بازی می کنیم، کجا این سالن با ستون هایی به این بزرگی و محکمی روی سر مردم می ریزد.

شهرام ناظری -خواننده- و حافظ ناظری -آهنگساز- پروژه “آواز پارسی” را با هدف حفظ و حراست از زبان پارسی در حوزه آواز ایرانی به دور از الحان عربی آغاز کرده اند.

منبع: نمناک/ باشگاه خبرنگاران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ