چرا بهتر است لیپوساکشن را به روش سنتی انجام دهید؟

مهرناز زاوه
اگر کسی تصمیم بگیرد که عمل لیپوساکشن را انجام دهد و کمی در اینترنت درباره آن تحقیق کند، متوجه می‌شود که چقدر دنیای لیپوساکشن تغییر کرده و چقدر دستگاه و ابزار جدید برای این مقوله اختراع شده است.

اگر کسی تصمیم بگیرد که این عمل  را انجام دهد و کمی در اینترنت درباره آن تحقیق کند، متوجه می‌شود که چقدر دنیای لیپوساکشن تغییر کرده و چقدر دستگاه و ابزار جدید برای این مقوله اختراع شده است. علیرغم این همه تکنولوژی، بهتر است که به بیماران روش سنتی لیپوساکشن را توصیه کرد.
1-این یک تکنیک ثابت شده و امتحان شده است
اگرچه این روش برای دهه‌ها استفاده شده است اما با این حال جراحان این روش را همیشه در نظر می‌گیرند. اول از همه این روش دارای طراحی مایعی برای جلوگیری از کبودی و خونریزی است که چربی‌ها را شل کرده و آرامش بیمار را نسبت به محیط در حال عمل بالا می‌برد. یک جراح در این روش با استفاده از یک ماسوره می‌تواند به بدن بیمار فرم لاغری بهتری بدهد.
2-دستگاه‌های جدیدتر نشانگر نتیجه‌گیری بهتر نیستند
بعضی از دکترها به دستگاه‌ها و فرایند جدید عادت دارند. اما هیچ تضمینی نیست که این‌ها بهتر عمل کنند. بیمار باید عکس‌های قبل و بعد عمل را ببیند و در باره طرز کار، دکتر مورد نظر و روش‌های جدید تحقیق کند تا مطمئن شود که مشکلی برای او به وجود نخواهد آمد.
3-مهارت‌های تکنیکی از تکنیک بهتر است
در طول عمل لیپوساکشن‌، جراحان با دقت دور بافت اضافه را می‌تراشند و یک بافت نرم و صاف ایجاد می‌کنند. انتخاب یک جراح پلاستیک با دید هنری و همچنین مهارت‌های فنی بهترین راه برای رسیدن به خطوط و منحنی‌های زیبا است. در نظر داشته باشید که تخصص و توانایی پزشک شما خیلی بیشتر از یک تکنیک خاص در لیپوساکشن شما اثر دارد.

5 اشتباه رایج درباره لیپوساکشن را می دانید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ