کشته شدن قاتل شهید فرزادیان

پانته آ توتونپیان
سروان عبدالخالق فرزادیان روز ١٨ شهریور ماه در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه ای و شرور مسلح به شهادت رسید. فرد سارق پس از ارتکاب جرم به وسیله بستگان و روستاییان متواری شد.

به هلاکت رسیدن قاتل شهید فرزادیان

قاتل شهید فرزادیان دقایقی پیش به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کوروش پورسیامک قاتل فراری شهید فرزادیان از کارکنان پلیس آگاهی استان دقایقی پیش در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس در شهر دهدشت به هلاکت رسید.

جریان ازاین قرار بود که این سارق حرفه‌ای که سال‌ها پیش در استان های کهگیلویه و بویراحمد،  فارس و استان های همجوار، اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود دو سال پیش به بهانه بیماری هنگام عزیمت از زندان به درمانگاه با کمک همدستانش فرار کرد که از آن زمان تاکنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی قرار داشت.

شهادت سروان عبدالخالق فرزادیان 

سروان عبدالخالق فرزادیان روز ١٨ شهریور ماه در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه ای و شرور مسلح به شهادت رسید. فرد سارق پس از ارتکاب جرم به وسیله بستگان و روستاییان متواری شد. 

دیروز ٢٠شهریور ماه، یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد پذیرای این شهید بزرگوار بود، مردم شهید پرور سروان فرزادیان را به خاک سپردند. حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت شهر یاسوج در این آیین اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم وظایف سربازیمان را مانند شهید فرزادیان انجام دهیم.

‎وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم و مسئولان در مراسم تشییع شهید فرزادیان، افزود: از مأموران انتظامی استان که جانشان را برای برقراری امنیت پایدار در نقاط مختلف استان در طبق اخلاص گذاشتند، سپاسگزاریم.
‎حسینی‌صدر با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرموند: «کسی که به عمر طولانی خوشحال شود در هنگام مرگ محزون است» گفت: کسی که به وسعت خانه دل بندد، از تنگی قبر محزون می‌آید و کسی که گناه می‌کند و خوشحال است در زمان روز محزون می‌شود.
‎امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کسانی که به خوردن مال حرام دلخوش هستند و مانند اشراری که آرامش را به هم می‌زنند، باید به سختی با آنها برخورد شود.
‎وی عنوان کرد: خرد و کلان از امنیت دفاع می‌کنند و برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، لذا باید از نیروی انتظامی استان تشکر ویژه کنیم.
‎حسینی‌صدر با تأکید بر دستگیری قاتل شهید فرزادیان، تصریح کرد: از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم در این پرونده از اطاله دادرسی جلوگیری شده و رسیدگی به پرونده در اسرع وقت انجام گیرد.
‎سرگرد فرزادیان رئیس دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی یاسوج که در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه‌ای و شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران به شهادت رسیده بود پس از اقامه نماز، برای خاکسپاری به زادگاهش روستای «سپیدار مرکزی» منتقل شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ