علت آتش سوزی در پاساژ کوروش تهران

پانته آ توتونپیان
آتش سوزی در مجتمع تجاری کورش تهران واقع در بزگراه شهید ستاری حادثه ساز شد.

آتش سوزی در پاساژ کوروش تهران

آتش سوزی در مجتمع تجاری کورش تهران واقع در بزگراه شهید ستاری حادثه ساز شد.

اخبار و ویدئوهایی مبنی برآتش سوزی در طبقه اول پاساژ کوروش تهران در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال اتفای حریق هستند.

هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت مالی و جانی از حادثه آتش سوزی پاساژ کوروش تهران در دست نیست.

در آتش سوزی پاساژ کوروش تهران،انبار و پارکینگ مجتمع کوروش طعمه حریق شده است و این پاساژ به صورت کامل در حال تخلیه  است. 

توضیحات  سخنگوی سازمان آتش نشانی در مورد آتش سوزی پاساژ کوروش:

آتش سوزی در پاساژ کوروش تهران به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد؛بلافاصله نیروهای آتش نشان برای امدادرسانی در محل حادثه حضور پیدا کرده اند. 

خوشبختانه حریق در پاساژ کوروش چندان گسترده نیست و در حال حاضر آتش نشان ها در حال اطفای حریق هستند.

پاساژ کوروش تهران:

یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران پاساژ کوروش واقع که در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است. زمینی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع دارا می باشد. . در طبقه همکف مجتمع فرهنگی تجاری کوروش واحدهای تجاری، طبقه اول واحدهای تجاری در راهروهای اصلی و تراریوم، طبقه دوم سرزمین بازی کوروش و فودکورت، طبقه سوم : گیشه سینما، خانه بازی کودک و فست فود، طبقه چهارم سالن های شماره ۱ تا ۶ پردیس سینمایی کوروش و رستوران، در طبقه پنجم : واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی، سالن VIP، کافی‌شاپ و فستفود و در طبقه ششم  سالن های شماره ۷ تا ۱۲ پردیس سینمایی کوروش، بوفه سینما و رستوران قرار دارد.

شمال غرب تهران جایی که مجتمع کوروش در آن قرار گرفته است منطقه‌ای جوان دارای پتانسیل بالا برای رشد می‌باشد. پتانسیل قابل قبولی برای بالا بردن کیفیت زندگی مردم را دارا می‌باشد
این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر بزرگراه های شهید حکیم و شهید ستاری که از شریان های اصلی شرقی غربی و شمالی جنوبی شهر تهران هستند. مستقیما قابل دسترسی بوده و دسترسی بزرگراه های نیایش و شهید همت نیز از طریق بزرگراه شهید ستاری تامین می گردد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ