گیاه ماریانا چیست؟

mahdie.mohtashami
گیاه ماریانا در طب سنتی بسیار سفارش شده است.گیاه ماریانا برای خانم‌ها بسیار مفید است. گیاه ماریانا کاملا طبیعی و سنتی می‌باشد.تاثیر گیاه ماریانا تا یکسال می‌ماند.

گیاه ماریانا

محبوبیت گیاه ماریانا از آنجا می‌آید که باعث تنگی واژن می‌شود.گیاه ماریانا در کتاب‌های طب سنتی از جمله ابوعلی سینا نام برده شده است. گیاه ماریانا برای افزایش میل جنسی خانم ها، تنگ شدن واژن و همچنین ضدعفونی کردن واژن استفاده فراوان دارد. تجویز پزشکان ژل های بهداشتی و مواد سیمیایی است که دارای عوارض می‌باشند و همچنین تاثیر آنها تنها در زمان استفاده می باشد . در صورتی که استفاده از گیاه ماریانا بعد از مدت زمانی باعث تاثیر دایمی آن می‌شود. و بعد از چند مدت دیگر احتیاجی به استفاده ازگیاه ماریانا نمی‌باشد. گیاه ماریانا از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

نحوه استفاده:
برای بار اول یک پیمانه از گیاه ماریانا (به اندازه یک لیوان) را با 7الی8 لیوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه می جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت 15 دقیقه درون لگن بنشینید. با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.
نکته قابل توجه اینجاست که شما در همان ثانیه های اول استفاده از این دارو متوجه اثر آن می شوید بطوریکه وقتی از سرنگ برای شستشوی واژن استفاده کنید کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهید کرد.
دقیقاً 10 روز پس از اولین استفاده می توانید از دارو استفاده کنید این بار بجای یک پیمانه از نصف پیمانه و 4 لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف این دارو هر 2هفته یکبار می باشد.
پس از 3 ماه مصرف حداقل تا یک سال نیازی به استفاده از این دارو نمی باشد چون خاصیت خود را حداقل تا یکسال حفظ می کند.

چرا بهترین راه برای درمان گشادی واژن استفاده از گیاه ماریانا تارگت میباشد ؟

• روشی کاملا طبیعی است
• هیچگونه عوارضی ندارد
• تاثیرات آن تضمینی است
• بیش از هزاران سال استفاده شده است
• همه استفاده کنندگان از این گیاه دارویی نتیجه رضایت بخش گرفته اند.

 

خواص و ویژگی های گیــاه ماریانا (تارگت):

گیاه ماریانا تارگت یکی از گیاهان دارویی با قدمت بسیار بالا می باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است این گیاه خواص بسیار زیادی دارد که برخی از این خواص و مهم ترین آنها به شرح زیر است
– تنگ کننده بسیار قوی واژن ( افزایش لذت جنسی )
– ضدعفونی کننده واژن
– از بین برنده بوی بد واژن
– ضد التهاب و خارش
– تنظیم ترشحات وازینال
– افزایش میل ج*ن*س*ی در خانمها

شیاف تنگ کننده واژن که با نام ماریانا عرضه می شود ، ساخت شرکت فرانسوی Mood میباشد. این شرکت با بهره گیری از گیاهان بکر و طبیعی تایلند و فرآوری آن در لابراتوارهای پیشرفته طب سنتی ، این محصول فوق العاده را ساخته است که در تمام دنیا مورد استقبال میلیونها زن و مرد پیر و جوان قرار گرفته است. (شیاف ماریانا تارگت ، ۱۰۰% طبیعی بوده و تاثیر آن سالهاست ثابت شده و مصرف کنندگان رضایت زیادی از این محصول داشته اند)

 

خاصیت های گیــاه ماریانا (تارگت):

در کتب طب سنتی معتبر ازجمله قانون ، ابن سینا ، حکیم جرجانی و… خواص بسیار زیادی برای گیاه ماریانا ذکر شده است. همچنین این گیاه در قبایل سرخپوستان آمریکا و سیاه پوستان آفریقایی از قرن ها پیش به عنوان تنگ کننده قوی واژن استفاده می شود. خواص گیاه ماریانا به شرح زیر است :

تنگ کننده بسیار قوی واژن ، افزایش لذت جنسی ، ضدعفونی کننده واژن ، از بین برنده بوی بد واژن ، ضد التهاب و خارش ، تنظیم ترشحات واژینال ، افزایش میل ج*ن*س*ی در خانمها
* : لازم به ذکر است این محصول از ترکیب چند گیاه مختلف در لابراتوارهای پیشرفته فرآوری و ساخته می شود.
شیاف ماریانا و پودر ماریانا ترکیب چند گیاه مختلف است که تمامی آنها خاصیت تنگ کنندگی واژن را دارند و تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

 

طول دوره مصرف شیاف گیاه ماریانابرای تنگ شدن واژن :

قرص تنگ کننده ماریانا که اصطلاحا به آن شیاف نیز گفته می شود تاثیرات بی نظیری دارد و بلافاصله پس از استفاده (کمتر از ۲ ساعت) حداکثر میزان تنگ شدگی را ایجاد می کند. برای درمان دائمی به مدت ۳ ماه هر هفته یکبار از این شیاف استفاده کنید. (هر سال این کار را تکرار کنید)
*: شیاف ماریانا با گرما و ترشحات واژن آب شده و کاملا جذب می شود. (نیازی به بیرون آوردن آن نیست)
*: یکی از مزایای شیاف ماریانا ، نسبت به پودر گیاهی تاثیر سریع آن میباشد.
*: این محصول کاملا مطمئن ، مورد تایید پزشکان و بدون عوارض جانبی می باشد.

 

نحوه مصرف شیاف ماریانا :

نحوه مصرف شیاف ماریانا : استفاده از نوع شیافی این محصول مزایای زیادی دارد و یکی از این مزایا استفاده آسان و نتایج سریع این قرص ها می باشد. هر زمان نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید ، یک شیاف را ۱ تا ۲ ساعت قبل ، با انگشت حدود ۶-۷ سانت داخل واژن بفرستید. شیاف در طی نیم ساعت جذب شده و واژن را تنگ می کند.

 

نظر مصرف کنندگاه شیاف ماریانا:

وجود چنین محصول موثری خبر بسیار خوبی برای خانمها و حتی جامعه پزشکی است . عده ای از همکارانم با ورود این محصولات به دلیل کمتر کردن مراجعاتشان و کمتر شدن نیاز به عمل جراحی مخالفند ولی نظر من به عنوان یک پزشک و یک خانم این است که این محصول میتواند بدون تحمل رنج و عوارض یک عمل جراحی ، به خانمها کمک کند که در سلامت کامل بوده و از نزدیکی خود لذت ببرند. این موضوع به بنیاد خانواده ها نیز کمک می کند. از تمامی دست اندر کاران انیستیتو برگ سبز جهت واردات این محصول موثر تشکر می نمایم.

خانم دکتر امدادی متخصص زنان و زایمان :
طی تحقیقاتی که در مطب روی ۵۰ نفر انجام شد تاثیرات بسیار خوبی از شیاف ماریانا مشاهده شد. اکثر این نفرات به جراحی واژن جهت تنگ کنندگی نیاز داشتند که ۴۵ نفر بدون جراحی درمان شدند. این موفقیت بسیار خوبی است . شخصا از این محصول استفاده کرده و نتایج آن را تایید می نمایم ، همچنین به تمامی بیمارانم استفاده از شیاف ماریانا را توصیه میکنم. از همکارانم در انیستیتو برگ سبز کمال تشکر را دارم.

طاهره از یزد :
وقتی کل شهر یزد رو گشتم و اصل این محصول که شیاف ماریانا هست رو پیدا نکردم تا به دستم رسید یکیشو استفاده کردم و وقتی همسرم از سرکار برگشت خیلی سورپرایز شد. کلی پرسید چیکار کردی که اینقدر امروز خوب بود. هردومون راضی هستیم. ممنونم از اینکه محصول اصل میدید دست مردم.

سمانه از گیلان :
یک بسته پودر ماریانا از عطاری خریداری کردم. متاسفانه هیچ نتیجه ای نداشت. ولی من چون مطمئن بودم گیاه ماریانا علمی و ثابت شده هست ، این محصول را خریداری کردم. واقعا راضی بودم. من برای تنگ کردن واژن استفاده کردم و الان واقعا به اون حس اولیه و بار اول نزدیکی رسیدم و با تجربه الانم حتی بیشتر از اوایل ازدواج دارم لذت میبرم. همسرم واقعا راضی هست و اونم خیلی خوشحاله

سحر از سمنان :
من ۶ ساله ازدواج کردم و با همسرم رابطه زیاد داریم. جدیدا همسرم چنتا کنایه بهم زد که واقعا بهم برخورد. وقتی تحقیق کردم و با این محصول آشنا شدم واقعا خیلی خوشحال شدم که همچین محصولی هم وجود داره و پیش خودم گفتم اگه واقعا جواب بده خیلی خیلی خوب و باحاله. من الان یکماهه دارم از شیاف تنگ کننده ماریانا استفاده میکنم. هم من خیلی لذت زیادی میبرم و هم شوهرم ….

 

تفاوت شیاف ماریانا با گیاه ماریانا چیست ؟

متاسفانه گیاه ماریانا با تاثیرات فوق العاده ای که دارد توسط برخی سودجویان تقلبی شده و هیچ تاثیری نخواهد داشت.

به همین خاطر موکدا توصیه میکنیم از پودرهای بی نام و نشان موجود در بازار که به عنوان گیاه ماریانا به فروش میرسند استفاده نکنید چرا که هیچ نتیجه ای جز هدر رفتن وقت و پول شما را ندارد و شما را از نتایج بی نظیر محصول اصل مایوس و ناامید می کند. لذا در زمان خرید به نکات زیر توجه نمایید :
1 تنها گیاه اصلی موجود در بازار که بطور مستقیم از خارج کشور وارد میشود با نام ماریانا تارگت میباشد. (به شکل شیاف)

2روی بسته بندی باید حتما هولوگرام (برچسب امنیتی و ضد تقلب) مطابق عکس موجود وجود داشته باشد.
3 گیاه ماریانا اصل ، توسط انستیتو برگ سبز و تحت نظارت وزارت بهداشت بسته بندی می شود.
به هیچ عنوان از پودرهای فله ای (بدون بسته بندی معتبر) استفاده نکنید که اولا تقلبی است و دوما عوارض جانبی خواهد داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
سودا از گنبد

سودا از گنبد

1398-10-07 - 12:23 پاسخ

واینکه یکی از آشناهامون شیافت ماریانا رو ب اشتباه خودن آیا ضرری دارد ؟ ب دکتر مراجعه بکنه یا معدشو شستشو بده ؟

سودا از گنبد

سودا از گنبد

1398-10-07 - 12:22 پاسخ

سلام من از شیافت ماریانا استفاده کردم‌ و وقتی مطالب رو خوندم نوشته بودید ک جذب بدن میشه ولی من تا الان ندیدم جذب بدنم بشه فقط ی بار داخل بدنم موند وهنگام همبستری با همسرم خوردشده بود ک یکم احساس خارش داشتم لطفا راهنمایی کنید

نيلوفر صفريان

نيلوفر صفريان

1398-09-11 - 14:59 پاسخ

لطفا بفرماییدازداروخانه این شیاف بایدخریداری بشه یااز مغازه های فروش داروگیاهی؟ممنون