ازدواج چهارم آنجلینا جولی

sahar.d
آنجلینا جولی پس از 2 سال جدایی از برد پیت، قصد دارد با یک میلیاردر انگلیسی ازدواج کند.

2 سال از جدایی آنجلینا جولی و برد پیت زوج رویایی هالیوود می گذرد و این روزها صحبت های جدی تری پیرامون ازدواج مجدد آنجلینا جولی با یک میلیاردر انگیلیسی به گوش می رسد.

ازدواج چهارم آنجلینا جولی

گزارشات موجود حکایت از رابطه‌ی جدی آنجلینا با این مرد مرموز دارند و یک دوست خانوادگی گفته که شدت این علاقه به حدی است که ممکن است به زودی اخباری پیرامون ازدواج آنجلینا منتشر شود. 

آنجلینا بابت حضانت فرزندانش خیالش راحت است چرا که در زمان طلاق حضانت قانونی آنها را بر عهده گرفت.

hollywoodlife همسر جدید جولی را مردی «خوش قیافه» توصیف می کند. اخبار دیگر حاکی از این است که این مرد دستی هم در سیاست بریتانیا دارد.

3 ازدواج قبلی  آنجلینا جولی

آنجلینا جولی تا به الان سه بار ازدواج کرده است که هر سه ازدواجش ناکام بوده است . ازدواج اول آنجلینا جولی با جان لی میلر در سن ۲۱ سالگی بود و نهایتا این ازدواج بیشتر از چند سال کوتاه (۳ سال) طول نکشید و از یک دیگر جداشدند.

همسر دوم آنجلینا جولی, بیلی باب تورنتون بود که در سن ۲۴ سالگی با وی ازدواج کرد . بیلی بازیگر معروف زمان خود بود که از فیلم معروف وی میتوان به عقاب ها اشاره کرد . زمانی که آنجلینا جولی با بیلی ازدواج کرد بیلی ۴۵ سال سن داشت و در واقع تفاوت سنی ۲۰ ساله با یکدیگر داشتند و میتوان حدس زد که این ازدواج به جدایی خاتمه پیدا خواهد کرد . تهایتا در سال ۲۰۰۳ این دو زوج بعد از ۳ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند .

همسر سوم آنجلینا جولی این بار کسی بود که از خودش معروف تر و در نظر زیبایی چهره یکسانی با هم داشتند . برد پیت همسر سوم آنجلینا جولی بود . این دو زوج پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت یک رابطه عاشقانه ای بین این دو پیش اومد . برد پیت هیچ کس را در زندگی خود نداشت و همچنین آنجلینا جولی این موضع زمینه را برای ازداج این دو فراهم کرد و نهایتا رابطه عاشقانه خود را بدون اینکه با یکدیگر ازدواج کنند ادامه دادند . 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ