صفر تا صد زاویه سازی صورت با آر اف

نادر سیاسی
زاویه سازی صورت با آر اف زاویه سازی صورت با استفاده از آر اف یکی از روش‌های محبوب و مؤثر برای بهبود ظاهر صورت است و در عصر امروز به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. این تکنیک با ایجاد تعادل بین مختصات صورت و بازسازی زاویه‌های طبیعی آن، جذابیت چهره را افزایش می‌دهد. افزایش سن، بیماری‌های مختلف، […]

زاویه سازی صورت با آر اف

زاویه سازی صورت با استفاده از آر اف یکی از روش‌های محبوب و مؤثر برای بهبود ظاهر صورت است و در عصر امروز به‌شدت مورد توجه قرار گرفته استاین تکنیک با ایجاد تعادل بین مختصات صورت و بازسازی زاویه‌های طبیعی آن، جذابیت چهره را افزایش می‌دهدافزایش سن، بیماری‌های مختلف، افزایش چین‌وچروک‌ها، دیده شدن خطوط اخم و لبخند، افزایش شل‌شدگی پوست و غیره از مشکلات متعددی هستند که افراد به‌دنبال درمان آن هستند و ترجیح می‌دهند از یک روش غیرتهاجمی با ماندگاری مناسب استفاده کنند.

در این مقاله قرار است زاویه سازی صورت با آر اف را برای شما توضیح دهیم و تأثیر آن را روی زیبایی صورت بررسی کنیمدر صورتی که تمایل دارید از شیوه آر اف برای زاویه‌سازی صورت استفاده کنید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

زاویه سازی با لیزر آر اف فرکشنال چیست؟

قبل از آنکه با نحوه زاویه سازی صورت با آر اف آشنا شوید، بهتر است از ماهیت این دستگاه بیشتر بدانیدروش RF به‌دلیل ایمن‌تر بودن و تهاجم کمی که دارد، درمان مؤثری را برای افراد رقم می‌زندنحوه‌ی عملکرد آن نیز با استفاده از تابش امواج رادیویی به لایه‌ی میانی پوست استدرنهایت این اتفاق با تحریک کلاژن‌سازی و تولید الاستین باعث بازسازی و احیای پوست می‌شود.

برای افزایش جوان‌سازی پوست، اصلاح گوشه‌های بینی، درمان چین‌وچروک‌ها و تغییر شکل فرم چانه از روش زاویه سازی صورت استفاده می‌شوداین روزها افراد به‌دنبال ایجاد طرح برای صورت خود هستند؛ چراکه این طرح تقریباً در سراسر دنیا رایج شده استروش زاویه‌سازی صورت با آر اف علاوه‌بر آنکه مشکلات زیبایی و نواقص را برطرف می‌کند، درمان مناسبی برای افرادی است که مشکلات فک و صورت دارند یا در تصادف دچار مشکل شده‌اند.

زاویه سازی صورت با آر اف برای چه کسانی مناسب است؟

زاویه‌سازی صورت با آر اف برای افرادی مناسب است که می‌خواهند برای جذابیت بیشتر ظاهر صورت خود را بهبود ببخشنداین روش برای افرادی که از نقاط ضعف صورت خود ناراضی و به‌دنبال راهی برای بهبود آن‌ هستند، مناسب استدر ادامه، به شما می‌گوییم که زاویه‌سازی صورت با دستگاه آر اف در کلینیک زیبایی برای چه کسانی مناسب است.

  • افرادی چانه‌های پهن و مربعی دارند.

  • آقایانی چانه‌های گرد دارند.

  • بانوانی که چانه مردانه دارند.

  • افردای که چانه زاویه‌دار ندارند.

  • مردانی با گونه‌های نازک

درنظر داشته باشید قبل از تصمیم‌گیری برای زاویه‌سازی صورت با آر اف، با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا به شما بگوید کاندید مناسبی برای زاویه‌سازی صورت هستید یا خیر.

زاویه‌دار کردن صورت با روش آر اف تراپی

زاویه‌سازی صورت با آر اف برای چه کسانی مناسب نیست؟

برخی افراد ممکن است گزینه مناسبی برای آر اف تراپی نباشنددر ادامه به شما می‌گوییم چه افرادی برای زاویه‌سازی صورت با دستگاه آر اف مناسب نیستند.

  • کسانی که فک کوچک، صورت گرد و چاق دارند.

  • افرادی که بینی بزرگ و گونه‌های کوچک دارند.

  • افرادی که گونه‌های کوچکی دارند.

  • متقاضیانی که قسمت بالایی صورت آن‌ها باریک و کوچک‌تر از قسمت پایینی صورت است.

  • مراجعه‌کنندگانی که چانه آن‌ها عقب‌تر است.

  • زنان باردار و شیرده

  • بیماران مبتلا به فشار خون بالا

  • مبتلایان به دیابت

به‌طور کلی، بهتر است ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا شما را معاینه کندسپس براساس صلاح‌دید پزشک برای زاویه‌دار کردن صورت خود از روش آر اف تراپی استفاده کنید.

مزایای زاویه‌سازی صورت با آر اف چیست؟

برای آنکه بیشتر با روش آر اف تراپی آشنا شوید، بهتر است مزایای RF برای زاویه‌سازی صورت را بدانیددر ادامه، انواع مزایای آر اف تراپی را لیست کرده‌ایم.

  • افزایش جذابیت صورت: بازسازی زاویه‌های چهره با آر اف می‌تواند جذابیت صورت را به‌طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

  • تقویت اعتمادبه‌نفس: صورت زیبا و جذاب می‌تواند تأثیر قوی روی اعتمادبه‌نفس افراد داشته باشدزاویه‌سازی صورت با ار آف باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و ارتقای خودارزشی فرد می‌شود.

  • طولانی‌مدت بودن نتایج: یکی دیگر از مزایای استفاده از آر اف برای زاویه‌سازی این است که نتایج آن به‌مدت طولانی باقی می‌ماند و شما نیازی به انجام مجدد این روش ندارید.

از مزایای دیگر روش RFتراپی برای صورت جوان‌سازی پوست، افزایش کلاژن‌سازی، رفع مشکلات جانبی پوست، درمان خطوط و غیره اشاره کرد. 

بازسازی زاویه‌های چهره با آر اف

معایب زاویه‌سازی صورت با دستگاه آر اف

هر اقدام زیبایی ممکن است افراد را درگیر عوارض ناخواسته‌ای بکند، اما مهم‌ترین نکته مراجعه به مراکز معتبر و کلینیک‌هایی با شرایط استاندارد و استریلیزه استبه‌طور کلی اگر زاویه‌سازی صورت با آر اف به‌درستی انجام نشود، مشکلاتی ازجمله التهاب، امکان آوردن گوشت اضافی، تورم، قرمزی و غیره را برای فرد ایجاد می‌کند.

هزینه آر اف تراپی برای زاویه‌دار کردن صورت

هزینه آر اف برای زاویه‌سازی صورت بستگی به چند عامل مختلف ازجمله تخصص و تجربه پزشک، محل کلینیک یا مرکز زیبایی و نیازهای خاص هر بیمار داردعلاوه‌براین، تعداد جلسات موردنیاز برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب نیز تأثیر مستقیمی بر هزینه آر اف صورت دارداگر می‌خواهید از آر اف برای زاویه‌سازی صورت خود استفاده کنید، بهتر است به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا مشاوره کاملی درباره هزینه‌ها و نوع درمان به شما بدهد.

زاویه سازی صورت با آر اف در کلینیک زیبایی آفتاب

در این مقاله نحوه زاویه سازی صورت با آر اف را به‌صورت کامل برای شما توضیح دادیم. افزایش سن، بیماری‌های مختلف، افزایش چین‌وچروک‌های صورت، دیده شدن خطوط اخم و لبخند، افزایش شل‌شدگی پوست و غیره از مشکلات متعددی هستند که افراد برای درمان آن‌ها از روش RFتراپی استفاده می‌کنند.

گروه درمانی آفتاب، بهترین کلینیک زیبایی در تهران است و در زمینه انواع خدمات پوست و زیبایی و بهترین روش جوانسازی پوست صورت فعالیت می‌کندافتخار گروه آفتاب این است که از اولین مراکز مجهز به تجهیزات پیوند موی طبیعی به روش غیرجراحی به‌شمار می‌آیدبرای دریافت نوبت یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به سایت www.clinicbut.com مراجه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ