توصیه های دکتر امیرهوشنگ احسانی برای شل شدن پوست پس از لاغری

zahra
دکتر امیر هوشنگ احسانی: افتادگی یا شُلی پوست مشکل شایع پس از رژیم­های لاغری یا هرگونه کاهش وزن شدید است. دلیل اصلی آن کاهش چربی صورت است و در مردان و زنان دیده می‌شود.

دکتر امیر هوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو و زیبایی:

دکتر هوشنگ احسانی می­‌گوید: «افتادگی یا شُلی پوست مشکل شایع پس از رژیم­های لاغری یا هرگونه کاهش وزن شدید است. دلیل اصلی آن کاهش چربی صورت است و در مردان و زنان دیده می‌شود.» دکتر احسانی راه پیشگیری از این بیماری را نیز چنین توضیح داد. «باید در هنگام رژیم­های لاغری توجه داشته باشیم که این کاهش وزن به سرعت و در کوتاه مدت اتفاق نیفتد. به عبارت دیگر هرچه طول مدت رژیم لاغری بیشتر باشد افتادگی و شلی پوست، بخصوص در ناحیه صورت نیز کمتر دیده می­‌شود.»

دکتر احسانی برای درمان افتادگی یا شلی پوست پیشنهاد می­‌کند: در کنار رژیم حتماً از داروها و کرم­های تحریک کننده کلاژن سازی و بدون تاثیر منفی روی پوست استفاده شود. کرم­های لیفتینگ و کلاژساز در کنار استفاده از تکنیک­های غیردارویی مثل لیزرهای خاص کمک زیادی به جلوگیری از شلی و افتادگی پوست صورت می کند.» و اما توصیه نهایی دکتر هوشنگ احسانی: «فراموش نکنید شرط اصلی طولانی بودن مدت رژیم لاغری است.»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
n

n

1394-04-28 - 13:07 پاسخ

سلام, میشه لطفا در مورد زیگیل صحبت کنید و بگید براى درمانش چیکار باید کرد؟ با تشکر فراوان

admin

admin

1394-04-28 - 13:07

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی زگیل تناسلی به لینک زیر مراجعه فرمایید :

زگیل-تناسلی/http://www.alodoctor.ir/tag