نشانه های خیانت زن

mahdie.mohtashami
در این مقاله به نشانه‌های خیانت زنان می‌پردازیم هر چند که باید توجه داشته باشیم دیدن این نشانه ها دلیلی بر خیانت 100% طرف مقابل ما نمی‌باشد.

این روزها یکی از مواردی که گریبان گیر رابطه های زناشویی می‌باشد خیانت طرفین به هم می‌باشد، ابن روز ها با دیدن سریال ها و فیلم هایی که این امر را نشان می‌دهند به نوعی قبح این مساله شکسته می‌شود.در سال های اخیر نشان می دهد که تعدادخیانت‌های زن نیز افزایش یافته است.

یکی از دلایلی که زنان دست به خیانت می‌زنند حس انتقام جویی زنان می‌باشد. زنان با اینکار می‌خواهند انتقام خود را از همسرشان بگیرند. یکی دیگر از علت های خیانت زنان به گفته کارشناسان بی تفاوتی از جانب همسر می‌باشد به نوعی خلا عاطفی باعث انجام این عمل می‌شود. یکی دیگر از علت های خیانت زنان میتواند ماندن در گذشته باشد ، اینکه فرد بعد از ازدواج هنوز در رابطه قبلی خود مانده باشد و آنرا تمام نکرده باشد باعث ایجاد خیانت می‌شود.همچنین دیدن محبت زیاد از فرد دیگری، مورد محبت بیش از حد یک نفر دیگر قرار گرفتن این ها می‌تواند دلیلی برای خیانت یک زن باشد.  با تمام صحبت های گفته شده معمولا مردانی دنبال نشانه‌های خیانت زنان هستند که مردانی شکاک هستند و بهتر از قبل از هر مطالعه‌ای و قضاوت زود هنگامی به مشاوره رفته و برای رفع مشکل خود به دنبال چاره باشند. یکی از بزرگترین آفت بین زن و مرد همین شکاکیت های بیجا می‌باشد چون تهمت زدن به همسر باعث از بین رفتن حرمت ها می‌شود. هرچند که نشانه های خیانتی که از آن ها صحبت خواهد شد دلیل صد در صدی برای خیانت یک فرد نیست و همچنین دلیلی برای شکاک شدن نمی‌باشد. 
یکی از نشانه های خیانت زن دوستی با فردی جدید است که تمایل دارند هر لحظه با او در تماس باشند مدام با او بیرون رفته و اکثر اوقات خود را با او سپری کنند. 
یکی دیگر ازنشانه های خیانت زن آرایش و آراستگی بیش از حد آنها می‌تواند باشد. در پی تغییر لباس و دگرگون کردن ظاهر خود می باشد. 
یکی از نشانه‌های خیانت زنان این است که هنگامی که به خیانت فکر می‌کنند کم کم از جمه دوستان و فامیل هایی که به شما مرتبط هستند فاصله می‌گیرند این گزینه شاید یکی از آشکارترین نشانه‌های خیانت باشد. 
یکی دیگر ازنشانه‌های خیانت زن این است که قبلا عادات عجیب شما برایش بامزه بودند اما وی الان آنها را کودکانه و شرم آور می خواند. ارکستر موسیقی زندگی شما دیگر کوک نیست. در این مواقع ببینید که اگر تمام فعالیتها و کارهایی که می کنید برای وی بی اهمیت شده است ، همینطور اگر می بینید که وی مدام ایرادات کوچک و عجیبی از شما می گیرد و سر آن دعوا راه می اندازد بهتر است که کمی دقت کنید و مسائل را کنار بزنید تا ببینید پشت پرده چه می گذرد.

از نشانه‌های خیانت زن انکار وجود شما دیگر برای تامین زندگی وی ارزش چندانی یا ندارد یا اصلا ندارد! وی دیگر ترجیح نمیدهد که بشما تکیه کند بلکه سعی می کند نشان دهد که به خود متکی است.کلمات و برنامه ریزیهای زندگی از ” ما ” به ” من ” تبدیل شده. بیشتر عنوان می گردد که فلان چیز مال من است و هرجور بخوام استفاده میکنم. خیلی ساده وسایلی برای خانه ممکن است خریداری گردد که بیشتر جلوه کاربردی ندارد و با شما نیز برای خرید آن مشورت نگردیده است. از موبایل گرفته تا آباژور یا دکور ! بدون مشورت و با پول خودش خریداری شده . عموما چنین امری نشانه این است که به قول چینی ها وی دیگر حاضر نیست هم عکس شما باشد ولی نمی تواند عکس شما را هم پاره کند! زندگی جنسی شما تقییر کرده است
بسیار ساده و روشن است.شما دیگر آن حرارت گذشته را نمیبینید.شما همسرتان را می شناسید و می دانید که وی مثلا بعد از چهار روز از هر رابطه وی دوباره آماده برقراری رابطه است.اما اینبار میبینید که وی به خود کاملا میرسد و خود را سکسی می آراید اما نسبت به برقراری سکس بعد از این مدت هم تمایلی ندارد.روابط و رابطه های جنسی شما تنها با خواسته شما و خارج از آن حرارت قبلی صورت میگیرد.همسر شما بعد از رابطه ترجیح میدهد که سریعا بخوابد.وی برای برقراری رابطه همیشه سردرد دارد و یا فردا صبح جلسه! در حالیکه وی شادابی جنسی خود را نیز حفظ کرده است.مسلما رابطه وی با شما دیگر برایش تکراری و خسته کننده شده. معادلات کامپیوتری می گویند که زمانیکه یک پروسه دیگر به درد نخورد آن پروسه کشته شده و پروسه دیگر جایگزین گردد.این اصل بی رحمانه توسط زنان اجرا شده است اگر شما خود را در شرایط این چنین میبینید بدانید فرد دیگری کار شما را بهتر انجام می دهد. همسر شما همیشه سرش شلوغ است.

زنتان بی‌دلیل شاد به نظر می‌رسد و حتی وقتی ظرف‌ها را می‌شوید با خود آواز می‌خواند و بااینکه روز تولد و سالگرد ازدواجتان را فراموش
کرده بودید، غُر نمی‌زند و ناراحت نیست.

زنتان دیگر توجه نمی‌کند که چرا همیشه کار می‌کنید و حتی یک روز تعطیل را هم به او اختصاص نمی‌دهید.
یک لباس‌زیر یا لباس‌خواب خیلی جذاب در کمد زنتان پیدا می‌کنید که برای شما نپوشیده است.
 رفتار جنسی همسرتان یکباره وحشی و بسیار هات می‌شود و چیزهایی از شما می‌خواهد که فکرش را نمی‌کردید که حتی به آنها فکر کند.
تماس‌های تلفنی‌اش آرام و پنهانی می‌شود طوریکه شما اصلاً نمی‌توانید صدایش را بشنوید و قبض تلفنش هم بیشتر از حد معمول می‌آید.
ناآگاهی مردان، مهم‌ترین دلیل خیانت زنان یک محقق ایرانی، ۱۰۰ زن که با غیر از همسران خود رابطه داشتند را
برای پیدا کردن علت خیانت، مورد مطالعه قرار داده است حدود ۱۳ سال است که وارد حوزه سلامت جنسی شده
است.

حالا از دید کاملا متفاوتی به نشانه های خیانت زن می‌پردازیم

۱ . اولین و بزرگترین عامل این موضوع فقر است ، خانواده ای که مثلا ماهیانه 700 هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمیتواند با 200 هزار تومان باقیمانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها ، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده ، زندگی را سر میکنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام میشود و با اولین پیشنهاد ، اسیر این باتلاق میشوند و تن به خیانت میدهند.
۲ . اعتیاد خود و همسر ، دلیل دیگری برای این فساد میتواند باشد. تهیه مواد و خماری ، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها میباشد.
۳ . توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها ، مثلا : خانم شوهر داری ، با کلی آرایش و بزک و دوزک ، همراه شوهرش یا بدون شوهر ، به خیابان میرود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل از خودش بدتر ، بر حسب نیاز یا عادت ، به این خانم توجه بیش از حد میکنند مثلا اشاره میکنند یا متلک میاندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن میدهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن ، اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف میشود و ….
۴. ارتباط و دوستی زن ، با زنهای اینکاره. ابتدا خانم محترم مدعی میشود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ، ناخودآگاه بر روی شخص تاثیر میگذارد و ……
۵ . لجبازی با همسر ، زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری میکند و نمیتواند نیازها و خواسته های منرا برطرف کند ، خودش را قانع میکند که عمل کثیفش توجیه است.
۶ . زیاده خواهی و تنوع طلبی ، متاسفانه از آنجاییکه هیزی فقط مختص مردها نیست ، بعضی از خانمها ، این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای اینچنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند ، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان ، تن به این ذلت میدهند.
۷ . مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان ، مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمیگیرد و فقط بفکر خودش است و کارش که تمام شد ، (خرش که از پل گذشت) همسرش را فراموش میکند . یا اینکه مثلا همراه همسرش ، فیلمهای پورنو تماشا میکند و همین امر باعث تخریب فکر زن میشود . یا اینکه از نظر اخلاقی مانند کتک زدن و … باعث فرار عاطفی زن از شوهر میشود.
لذا باز هم اگر توهینی به خانواده های پاک ایرانی شده است ، معذرت میخواهم و اگر عزیزانی هستند که عوامل دیگری به فکرشان رسیده است در نظرات عنوان نمایند.
در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر ، فقط به تماس جنسی گفته نمیشود چون خیلی از زنهای شوهر دار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط جنسی نداریم ، خودشان را گول میزنند. درصورتی که ، هر گونه رفتار فاسد گونه ، خیانت بحساب میاید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ