دندانپزشکی اقساطی نورا

alodoctoradmin
دندانپزشکی اقساطی نورا خدمات باکیفیت دندانپزشکی از لمینیت و کامپوزیت و ایمپلنت تا خدمات درمانی را می‌توانید از بهترین پزشکان دندانپزشکی نورا با مشاوره رایگان و پرداخت قسطی ۶ ماهه بدون بهره دریافت کنید. ما برای شما شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. در دندانپزشکی نورا خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی به صورت قسطی و بدون […]

دندانپزشکی اقساطی نورا

خدمات باکیفیت دندانپزشکی از لمینیت و کامپوزیت و ایمپلنت تا خدمات درمانی را می‌توانید از بهترین پزشکان دندانپزشکی نورا با مشاوره رایگان و پرداخت قسطی ۶ ماهه بدون بهره دریافت کنید. ما برای شما شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

در دندانپزشکی نورا خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی به صورت قسطی و بدون بهره ارائه می‌شود.

ضمانت نامه کتبی ۱۰ ساله

یکی از اولین دغدغه‌های برای انتخاب دندانپزشکی کیفیت مواد به کار رفته است. در نورا ما از بهترین متخصصان و با کیفیت‌ترین مواد دندانپزشکی استفاده می‌کنیم. برای آنکه نگرانی شما برطرف شود با ضمانت نامه کتبی خدمات خود را تضمین می‌کنیم.

اقساط ۶ ماهه بدون بهره

در دندانپزشکی نورا خدمات با مشاوره رایگان آغاز می‌شود خدمات تخصصی و منحصر به فرد توسط متخصصان حرفه‌ای دندانپزشک ارائه شده و پس از بررسی سلامت دندان‌ها خدمات ویژه دندانپزشکی به صورت قسطی و بدون بهره برای هر فرد در نظر گرفته شده و کار درمانی و زیبایی دندان‌ها به سرعت آغاز می‌شود.

ارائه تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان

در دندانپزشکی نورا تمامی خدمات درمانی دندان‌ها از جمله عصب‌کشی، ترمیم دندان، درمان درد و پوسیدگی و عفونت دندان توسط برترین متخصصان دندانپزشک ارائه می‌شود.

در دندانپزشکی نورا خدمات زیبایی ایمپلنت و کامپوزیت و لمینیت با برترین کیفیت ارائه می‌شود. پرداخت کلیه خدمات به صورت قسطی نیز انجام می‌شود.

تماس با دندانپزشکی اقساطی نــــورا

برای دریافت نوبت ویزیت، سوال درباره خدمات دندانپزشکی اقساطی و اعلام نظرات خود با ما در تماس باشید. منتظر شما هستیم.

شماره‌های تماس:

02144587442

02144587439

09332126315

لمینیت دندان قسطی

در دندانپزشکی نورا خدمات لمینیت دندان توسط دندان‌پزشکان حرفه‌ای انجام می‌شود. ما بهترین مواد را برای لمینیت دندان شما تهیه کرده‌ایم، با انتخاب شما مواد با کیفیت آمریکایی و آلمانی برای لمینیت دندان استفاده خواهد شد. برای آسودگی خیال شما ضمانت‌نامه کتبی ۱۰ ساله برای تضمین کیفیت و سلامت لمینیت دندان به شما ارائه خواهد شد.

بدون هزینه رفت و آمد

مراجع‌کنندگان هزینه رفت و آمد خود را در طول دوره درمان یا زیبایی مهمان مجموعه حرفه‌ای نورا هستند. (ترنسفر رایگان)

اقامت مراجع‌کنندگانی که ساکن تهران نیستند در طول دوره درمان یا زیبایی پس از هماهنگی تلفنی با شماره 02144587442

را نیز مهمان نورا هستند.

مشاهده سایت:

https://dentalnoora.com

/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ